Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Hvis du har vært på dib i mer enn to dager så vet du vel hva svaret er, gjør du ikke? "Alle" dib-mødere med respekt for seg selv kjøper reimatec!
mamma16 Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Har ikke hatt så mange da, men har Reimatec og er veldig fornøyd med den!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Kjøper dere seriøst reimatec i str 80 til 1100kr? Når den kun kan brukes noen mnd??
mamma16 Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Brukes noen måneder? Nå har faktisk min datter i 74, kom jeg på. Den har hun hatt siden November, og hun har forsatt god plass i den - så den varer jo hele sesongen Vanlig parkdress har jeg ikke kjøpt enda, for her er det forsatt vinter.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 Ikke at jeg er noen Reimafanatiker, men snittet er faktisk slik at samme størrelse passer veldig lenge. Hvis man i tillegg kjøper dressene til halv pris i februar så er det jo nesten ikke dyrere enn en billigdress..
Neverstill Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 vi har kjøpt dressen som var best i test i foreldre og barn fra obs,til 599 tror jeg det var. den har vi vært veldig fornøyd med. også har vi en stormberg dress som hadde kostet 900 som jeg kjøpte på tilbud til 199 kr. begge dressene i str 98. veldig gode dresser.
AO3 Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 Sønnen vår har Reimatec i str 80, og den har vart hele vinteren, så det vil jeg si er ok valuta for pengene. Særlig siden den fremdeles ser omtrent ny ut, og kommer til å brukes til nestemann også. Til høsten har jeg kjøpt en i str 92 til 40% rabatt - barn bryr seg ikke om "fjorårets modell". Jeg vurderte å kjøpe Friends (den på Coop), men syntes den virket stiv i stoffet, og tror kanskje den kan bli tung å bevege seg i for en knott på to år... Men når han blir større og sterkere vurderer jeg å teste ut Friends, hvis vi ikke arver noe, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå