Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 når jeg førstens følger med på paradise hotel,så kommer det ikke hele påskeuka...hmm..vente til 5 april,også jeg som synes det er så deilig med litt reality som ikke krever noe...
blond Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Det blir garantert noe annet hjernedødt i stedet.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 ser på altiboxen her,at det kommer en del gode filmer, så det er jo litt kjekt da, siden jeg aldri leier film....men kanskje godt å slippe å sitte å se på tv om kvelden også...hehe... hi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå