Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Skikkerlig dårlig overskrift, men vet ikke helt hva jeg skal skrive der. Nå til saken; jeg og sambo mistet på slutten av fjordåret, vi ble prøvere igjen i februar. Prøver å holde oss rolig, ikke stresse med dette, la det skje naturlig rett og slett. Men nå, når vi er i pp 2, og det nermer seg ikm, så merker jeg at jeg er livredd for at det kommer til at jeg må teste, og at den blir positiv! Misforstå meg rett; jeg har så utrolig lyst på unge, hans unge! Men er redd for at det skal gå galt igjen! Vi mistet først når vi var over halvveis. Føler det sånn; om jeg er livredd nå alt, hvordan går det da når jeg går gravid? Noen som har opplevd det samme, og opplevd svangerskapet med glede?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det. Jeg er en av jentene på habituell abort forumet, og man blir aldri helt "normal" igjen etter å ha opplevd noe traumatisk i et tidligere svangerskap. Det er skrekkblandet fryd å oppdage en ny graviditet, egentlig vil man bare hoppe til uke 39 og slippe all usikkerheten og engstelsen. Jeg har dessverre mistet litt av lykken ved å være gravid. Jeg har som deg utrolig lyst på barn, men man bremser liksom gleden litt for at ikke nedturen skal bli så stor dersom det går galt. Men sjansen må man jo bare ta, ellers blir det ingen baby. Håper du får positiv test snart, og tenker nok at alt går bra for deg den neste gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå