Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 går det greit? må jo ha med mat til den lille, hvordan gjør jeg det hvis ikke?
Gjest ->>- Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Det går fint. Barnemat er lov å ta med. Det verste som skjer er at du blir bedt om å smake på den.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 nope!!! Kommer ann på hvem du møter i kontrollen..
sjøsamen Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 jeg var gjennom sikkerhetskontrollen på gardermoen for noen uker siden med et par flasker mme... de sa ingenting på det.
Verbena Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 Kommer helt ann på hvem du møter i kontrollen, men stortsett går det greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå