wirre;o) Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=21567364&sid=xz7gbfexngP807047 Til info: vi er bare fire mennesker i husholdningen. Mannen trenger kontorplass hjemme.
Gjest Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Nydelig og ikke minst praktisk:) Så deilig med det store kjøkkenet. God pris med tanke på at det er så stort+ har utleiedel synes jeg. Lykke til med evt kjøp:)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Nyyyyydelig!!!! Go for it!!!! DET skulle jeg gjerne hatt råd til, men det kommer nok aldri til å skje.....
auro Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Fint, trenger ikke gjøre særlig mye med det. Bare litt maling. Var litt mye farger og ubehandla panel. Billig i forhold til prisene her.
BlåBlå Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 Det var knallfint ! En sjau med hvitmaling i taket og rundt vinduene, så er det jo aldeles nydelig !
Mille** Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 Det hadde absolutt potensiale til å bli kjempefint, men jeg ville aldri kjøpt noe med utleiedel. Skal jeg ha enebolig så nekter jeg å dele den med andre folk. Bortsett fra mannen og barna mine da. ;o) Nå bor vi for første gang i enebolig uten utleiedel, og det er utrolig deilig! )
*bolla pinnsvin* Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 Kjempeflott, men jeg har ett råd: Skaff vaskehjelp! Ellers tror jeg dere kommer til å vaske dere i hjel i det store huset der
wirre;o) Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 29. mars 2010 tror vi kommer til å "lukke" kjelleren. Da vi pr i dag ikke har det behovet. Utleiedel har vi i dag også. Og vårt hus sto ferdig høsten 2005, så det er nyere. Men det ligger dårligere til. Eneste jeg tenker på i dette prospektet er at det bare er elektrisk varme.. Ikke sånne kabler som vi har i dag.
Tøysetipp Skrevet 29. mars 2010 #11 Skrevet 29. mars 2010 Dersom det ligger i det området dere ønsker så hadde jeg vurdert det. Inne synes jeg det var kjempeflott. Jeg synes det var et aber med så stort hus jeg da.Vi bor i 100-200 kvm større hus enn det der per i dag og det er slitsomt. Både med tanke på vedlikehold og innendørs. Stor tomt som skal holdes i orden. Vi har riktignok gårdsgutter og klippeplen-gutt, men det er en enorm jobb bare inne synes jeg. Holder på støtt i ett. Skrekk og gru stil sommeren når det utendørs må gjøres også. Jeg trenger ikke bo meg i hjel, selv om det går fint økonomisk. Det er bare rett og slett mer ork enn det er fint synes jeg. Men, så vil jeg helst gjøre noe annet enn å vaske og skure og da. Lykke til. Om dere orker og har lyst så gå for det ! :-)
Hopptetussa90 Skrevet 29. mars 2010 #12 Skrevet 29. mars 2010 Dette var billig til å være såpass stort og i Spydeberg. Synes dere skal slå til på det.
wirre;o) Skrevet 30. mars 2010 Forfatter #13 Skrevet 30. mars 2010 har kjørt kikke-tur. ligger dessverre ikke noe fint til... vil ikke ha sånt hus som ligger inneklemt.. dessuten var mye av tomten i skråning og krever mye jobb...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå