Gå til innhold

babyer i handlevogna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kanskje et veldig teit spm men når er det babyene kan sitte i handlevogna, altså i den barnesittedelen og ikke i de babysetene?

Jenta mi er 8mnd og kan sette seg opp selv nå - kan hun da sitte i den delen av handlevogna eller bør jeg enda plassere henne i den babysittedelen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøvde å sette minsten i den her om dagen. Han er 9mnd, men det funket dårlig. Han vinglet frem og tilbake.

Skrevet

Problemet med sittedelen på handlevogna (iallefall de jeg har sett) er åpne på sidene, så jeg tror ikke de er så sikre for så små barn... Han jeg har på 11 mnd hadde heller ikke klart å sitte ordentlig i den fordi han ville ha lent seg til sidene og da rett og slett velta ut... Og han har satt seg opp selv fra 8 mnd alder.

Men de babysetene går jo bare opp til 1 år... Han her begynner å bli litt stor til dem...

Skrevet

Jeg knøyt henne fast med et skjerf i begynnelsen jeg :-P

Hun satt jo fint selv, men vinglet i svingene og sånn, tok bare et skjerf rundt magen hennes og stakk gjennom ryggen på setet og knøyt fast bak der. Hadde vært umulig å handle med henne i babysetet ;-)

Skrevet

Ahh! Det var kjempelurt!!! Det skal jeg også gjøre, for lillegutt er egentlig for stor for de babysetene.

Må vel forresten nevne det for mannen også, for nå er det hans tur til å være hjemme mens jeg er på jobb!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...