....mammatilto... :))) Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Husker mamma gjorde alltid gjorde det,men etter at jeg har flytta for meg selv så har det alldri blitt noe av....
Let's hear it for the boys! Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Niks. Pynter ikke etter høytider uansett. Dessuten er vi aldri hjemme i påska.
BlåBlå Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Pynter litt på hytta, ikke hjemme. Bortsett fra de kyllingene ungene har med fra bhg da.
* 5 om dagen * Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 jeg er og vant med at mamma pynta, men på de 25 åra jeg har bodd hjemmefra,har jeg aldri klart å holde den tradisjonen ved like. tror jeg har påsketing som rommer en hel 2 liters isboks på loftet, men husker aldri å ta det ned (eller gidder,er vel rettere sagt)
fox`y Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 ja jeg pynter til påske og vasker til påske:) e så koselig at.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har begynt litt med pynting nå i år. Ungene har ikke laga påskepynt tidligere og vi er jo alltid på hytta likevel, men i år fant jeg noen super søte påskeegg på kremmerhuset =))) Og så pynter vi med den lille påskepynten ungene hadde med hjem =) Neste år skal jeg pynte mer, men kan jo ikke kjøpe all påskepynt på ett år. Litt moro å samle litt etterhvert =) Har så sansen for det mamma gjorde når vi var små. Og det skal jeg gjøre neste år. Sette bjørke kvister i en urne eller krukke, med vann og pynte med påskeegg. Eggene tar vi av etter påske, men kvistene står da frem til 17.mai, for da er de begynt å bli grønne. Da satte hun nedi flagg og kanskje noen blomster sammen med kvistene =)))
Gjest Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 Nei,jeg liker ikke påskepynt!!Ungene kommer jo hjem med noe å det setter vi frem.Kjøper også noen tulipaner og blomster å pynter litt.Men all den gule påskepynten har jeg ikke sansen for..
___ Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 Jeg pynter til påske, med påskeliljer og tulipaner, kyllinger, egg og gule duker. Det er veldig koselig.
Alba44 Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 Ja, vi pynter og koser oss med det. Min snart 3 åring synes det er såå gøy med sin hjemmelagede pynt og det andre vi har ( har vel aldri kjøpt noe selv, men fått av mamma og tante).
Mille** Skrevet 29. mars 2010 #10 Skrevet 29. mars 2010 Egentlig ikke, men de siste årene har vi pyntet litt, og i år har vi laget masse påskepynt som selvfølgelig må få stå fremme. Er veldig koselig med påskepynt egentlig. )
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 29. mars 2010 #11 Skrevet 29. mars 2010 Da jeg vokste opp eide vi ikke påskepynt hjemme, for vi var alltid på hytta i påsken. Den var til gjengjeld påskepynta året rundt! Pynter littegrann, noen kyllinger og gul løper på bordet, men så drar vi til samme hytta halve påsken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå