mamma2010♂ Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Dere som har erfaring med bleier fra før.. hvilket merke synes dere er best?
Gjøkeredet③ Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Jeg sverger selv til Pampers til gutten min, og kommer nok til å fortsette med det til nestemann også. Tror det er veldig smak og behag. Men vi har ihvertfall vært veldig fornøyde og ikke hatt problemer med lekkasjer og lignende:o)
mamman til to gutter Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Eneste måten å finne ut det på er å prøve seg frem på sitt eget barn. Vi har bare brukt libero til han vi har fra før. Vi prøvde Pampers et par ganger når han var baby og endte opp med tom bleie og bæsj opp til nakken for alt bare rant rett ut. Samtidig så har jeg hørt om andre som har hatt motsatt problem, at det bare lekker med libero.
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Synes selv at Pampers er av mye bedre kvalitet. Det er uten tvil dem som jeg skal bruke igjen denne gangen!
Fifrildi Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Og det eneste som passer ungen til en venninne av meg er FirstPrice bleiene. Hun sa at det jo var det siste merket hun prøvde, men det eneste som ikke resulterer i bæsj opp til hårfestet
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Vi bruker Libero i starten, men synes Pampers er tynnere og mer bevegelig når de blir større:-) Mummibleiene funker også fint:-)
Bumblebeee Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 Vi bruker både Pampers og Libero, alt etter hvilken butikk vi har handlet i. Synes absolutt at Pampers er mest behagelig, tynnere og mykere for barnet.
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 Pampers for alle penga. Libero blir tjukke og klumpete synes jeg. Og hos junior har det vært mindre lekkasjer med pampers enn med libero.
Helann og lillebror Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 Vår erfaring med nr 1 var at alle bleietyper lakk de første 4-5 månedene, men så hadde hun også skikkelige "sprutbæsjer". Etter dette har vi byttet litt på, men er absolutt mest fornøyd med Pampers fordi de er tynnere og mer bevegelige.
magnhild81 *fødeklar* Skrevet 29. mars 2010 #10 Skrevet 29. mars 2010 Har brukt libero til de 2 første, prøvde pampers på begge guttene noen ganger, men begge reagerte med utslett så da var det rett tilbake til libero, eneste bleiene de ikke reagerte på. Så denne gangen går vi også for libero. Har vært super fornøyd med sugeevnen og alt på libero, forresten.
bolla piggsvin Skrevet 29. mars 2010 #11 Skrevet 29. mars 2010 her er det libero for alle penga..har erfart at pampers blir for tynne..lekker fort! smak og behag ja:P
Kristinanutten Skrevet 29. mars 2010 #12 Skrevet 29. mars 2010 Nå som gutten min er 11 mnd, bruker jeg bare First Price. Fungerer helt utmerket. Har aldri hatt en eneste lekkasje, og de er like tynne som andre bleier. Og mye penger å spare på å velge de billigste bleiene :-) Da han var mindre, gikk det i Pampers. Syntes Pampers-bleiene var mykere og mer behageligere enn Libero sine.
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 29. mars 2010 #13 Skrevet 29. mars 2010 Libero her i gården, lekker med pampers... Jobber i bhg, og der ser jeg også fordelene ved Libero..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå