MaRiAnNe_85 Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har hatt et fint svangerskap hittill uten mye vondter. Litt bekkenløsning som har kommet og gått, ulmende sv.forgiftning. Men ingenting som har utviklet seg. Jeg 36+2 i dag. Dro på trening i morrest og mens jeg trente begynte det å stikke oppi "systemet" samtidig som jeg ble våt i trusa og tror jeg fikk det som kalles kynnere eller menssmerter. Gikk på do for å se hvor stor "skaden"var da jeg tenkte at jeg kanskje hadde hatt en urinlekasje. Da så jeg at det hadde kommet litt frisk blod. Hadde konstante menssmerter/kynnere i over 2 timer etter dette. Kan dette være modning? Og burde jeg nevne dette til jm når jeg skal på kontroll i morgen? Takk for svar
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 kan høres ut som modning ja. Men JM sa til meg at det kan være bekkenet som krangler litt og det kan også kjennes som stikking i underlivet. menssmerter kjenner du nederst i magen(gjerne på siden ved eggstokkene) og i korsryggen, kjennes veldig ut som verking. har du kynnere i tillegg blir magen kjempe hard og det strammer i magen.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 jeg ville nevnt det for JM ja.. kan være du har sprukket noen blodkar bare, det er jo helt ufarlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå