blomstre Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Påskens topp 3: - Svigerser som i siste liten bestemmer seg for å komme på besøk hele føkkings påsken (say no more…). - Pollen som på død og liv må komme og slå meg ut når jeg endelig skal ha fri. Hva er det med hassel og or? Kan de ikke bare gi meg kløende øyne og rennende nese som normalt pollen? Neiida, de må gjøre meg trøtt og lulle meg inn i ”ammetåke”… - Hundebæsj, søppel og grus på asfalten som får meg til å savne snøen som jeg jo egentlig er glad for å være kvitt! …og muligens for mye sukker, jeg kan synes å bli aggressiv av det…
Gjest sug lut Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Ja, til å være sløva av pollen og full av påske-egg virker du rimelig gretten, men det kan også lett skyldes en kombo av svigers og snøfall, mener nå jeg.
blomstre Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2010 Hm, ja kanskje det er en fordel å være pollensløv for å overleve disse dagene? Må iallefall bremse på sukkeret! Makan...
tante grusom master of law Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Allergisk reaksjon på antibiotika med påfølgende utslett og svie i huden.
Tjohoppsannhei Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Vårforkjølelsen som slår meg ut og tvinger meg til å ligge innendørs med nesa i en klut og spise paracet når jeg ENDELIG har fri...
Tokatter_USA Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 At familien i Norge aldri noen gang, på 25 år, har kommet på å sende meg et norsk påskeegg. Og det enda bursdagen min ofte sammenfaller med påske. Jeg skrev det en gang på ønskelisten min, og min mor spurte: "Skal det være tomt, eller vil du ha noe i det?"
Gjest sug lut Skrevet 30. mars 2010 #7 Skrevet 30. mars 2010 Hater egentlig bare å ikke få påskefri, samt at jeg blir fullstendig zombie av allergitablettene og ikke husker hvilke jeg bytta til i fjor for å unngå det og ikke orker gidder hæler makter å dra på apoteket for å finne det ut.
Ikkelektuell Skrevet 30. mars 2010 #8 Skrevet 30. mars 2010 Ah! Najs! Here goes: - Regn - Snø - Generelt temperatur under 15 grader - Rotete hus - At det rotete huset ikke rydder seg selv - Klær som ikke vasker og stryker seg selv - Folk som ikke stiller opp på jobb - Mat som ikke lager seg selv - Min egen latskap, som for øyeblikket er grenseløs (kan noe egentlig være grenseløst i bare et øyeblikk, eller blir det en selvmotsigelse av..grenseløse dimensjoner?) - At jeg ikke er millionær Vel, det var alt for nå. Takk for meg.
OsloMor Skrevet 30. mars 2010 #9 Skrevet 30. mars 2010 Naboer oppussing-salg-visning-sta-mann-hjemløs- Vintertillegg (også kalt flesk) Forkjølelse gruppeeksamen med imbesille 22-åringer Manglende tiltakslyst til å gjøre nevnte gruppeeksamen eller noe som har med skole å gjøre i påsken.
Tøysetipp Skrevet 30. mars 2010 #10 Skrevet 30. mars 2010 Hat: Drøssevis av penger på ivf som faen ikke gir resultater Helvetes staten som ikke gir lesbiske rett til gratis ivf Leieboer Konemor på jobb frem til torsdag Barn som ikke sovner før 22.00 Telefonterror fra påskeskuffa familie Mongoform
TurboMaria Skrevet 31. mars 2010 #11 Skrevet 31. mars 2010 - regn - at vi må hente søstra mi på flyplassen torsdag morgen - at vi må kjøre søstra mi til flyplassen tiiiidlig mandagsmorgen - regn
Januarjubel! Skrevet 31. mars 2010 #12 Skrevet 31. mars 2010 1: At den lange togturen vi bestilte viser seg å bestå av 25% busstransport 2: At lillemor blir bilsjuk på buss, og at det var derfor vi valgte togreise 3: At doen på jobb er iiiskald, og at jeg snart må dit en tur 4: At jeg er på jobb i dag
mamma`n til nurk Skrevet 1. april 2010 #13 Skrevet 1. april 2010 -Har endelig ferie, men bf er syk, så det blir ikke noe hvile på meg -Venner og familie er på ferieturer, og jeg sitter igjen her, alene, med vesla i sin beste trassalder, som kjeder vettet av seg. -er blakk, så det er begrenset med aktivitetsmuligheter -dittvær, altså regn og kaldt. -lite lyst til å fylle rustvraket mitt med svindyr bensin nå som jeg er blakk, så vi får ikke kjørt så mye turer heller.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 1. april 2010 #14 Skrevet 1. april 2010 - Oppgaver nr.1 - Oppgave nr. 2 - Oppgave nr 3 - Ingen vår - Lite penger - Mensen - Hoepine - Søvnvansker - Motivasjonsmangel - Godtesjuk, men bare føkkings jordbærfylt melkedrømsjokolade i skapet (yakk) - Nytt skap som ikke lar seg montere - feber - Kvise midt på nesa - Gnagende bh - for mye klesvask - Jeg er generelt ganske sur, og sa jeg at jeg var tom for snop?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå