Gå til innhold

Er dere arbeidsløse dere som sitter her dagen lang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor er ungen ? leker på rommet alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg er ikke arbeidsløs... Jeg bare utsetter det så leeeenge som mulig forid jeg har ikke lyst!!!! Ved å realisere det jeg må gjøre så betyr det at det er i morgen den store dagen og jeg har fortsatt ikke lyst....

Av mine barn ligger et å sover og en i barnehagen og en på skolen...

Hvor er dine barn da? Og er du arbeidsledig?

Skrevet

Og du da HI? Hvorfor er du inne her nå?

Skrevet

Sv.perm. Sitter og ammer...

Skrevet

Arbeidsløs, trygdesnylter og latsabb. Ungene har jeg sendt til nabokjærringa slik at de kan få seg litt frokost og kan leke i rene omgivelser som ikke stinker av kjederøyking og gammel Grandiosa.

Livet er herlig!!

Skrevet

jeg sitter på den feite rævva mi og lurer på hvor mye jeg kan svindle NAV for i neste mnd, mens ungen min leker med sprittusj og spikerpistol et sted i huset.

Eller : jeg er høygravid og har permisjon og venter på fødsel. Eldstemann er i barnehagen fordi pappa er på jobb og mitt høyeste aktivitetsnivå for tiden er strikking.

Skrevet

ungene løper i veien og bli passet av bikja.. mannen sitt å drikk, og jeg farger håret mens elektrikeren tatoverer en kuk på brystt mitt...

Skrevet

Nei, jeg sitter og venter på at ungen skal komme, jeg..

Hittil har jeg strikket litt, og sett litt på tv. Ellers bare vært på data, dermed innlogget på denne siden.

Godt nok svar? Kan du slappe av nå, når du vet hvorfor jeg er inne på denne siden?

Skrevet

Du som har ungen din på skolen.. er det ikke påskeferie hos dere??

Jeg jobber turnus, og skal på jobb i kveld. Ungene er i bhg

Skrevet

Aner ikke hvor ungen er, bryr meg ikke så lenge jeg har dib.

Skrevet

Nei, jeg har påskeferie! Ungene er så store at de er ute og leker alene. Og den minste vet jeg nøyaktig hvor er, den er nemlig i magen min.

Skrevet

Student og har påakeferie, jentungen er hos besteforeldrene sine^^

Litt rart å måtte rettferdiggjøre hvorfor man er her inne^^ spesielt med tanke på at man stortsett har internett overalt og kan klikke seg innom selv om man er på jobb, skole eller hjemme;)

Skrevet

Jeg sitter på jobb jeg. Ungen er i barnehagen.

Skrevet

Nå hender det vel også at folk jobber skift?

Jeg begynner på jobb to, da er ikke pappan hjemme enda.Ergo må unga i barnehagen og de vil ha dem der innen halv ti så da greier du vel resten av regnestykket selv?

Skrevet

ER DET MULIG??? Få deg et liv Hi

Skrevet

Jeg sitter på jobb og kjeder ræva av meg. Absolutt ingenting å gjøre i dag.

Skrevet

Jeg bare tuller da, ungen min leker på rommet alene nå. Er selv arbeidsledig.

HI

Skrevet

Arbeidsledig, 6 måneder gravid, datter i barnehagen. Tja. Så da sitter jeg her ja.

Skrevet

Jeg er student, så nå har jeg påskeferie! :)

Vesla leker med pappan sin akkurat nå :)

Skrevet

Har perm,baby sover,eldste er i bhg og rot/vasking har jeg en pause fra mens jeg sitter her.

Gjest sug lut
Skrevet

Nei dessverre ikke arbeidsløs. Da hadde jeg neppe sittet her.

Skrevet

Er her inne av og til mens jeg er på arbeid, jobber turnus, og har ofte fra på dagtid.

Er enkelte dager når jeg også har fri kveld at ungen er i barnehagen, og andre er på skolen.

Andre dager når jeg skal på kveldsjobb og har ungen hjemme, så titter jeg innom her mens hun leker litt alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...