Gå til innhold

Hva ville dere gjort?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er strengt tatt ikke etter "boka" boka og sjefen har ikke lov til dette.

Saken er den at jeg har til fredag vært 40% sykemeldt og fra i dag 20% sykemeldt. Har vært sykemeldt siden juni i fjord.

Nå har det blitt lite og gjøre på jobben og jeg tvinner litt tommeltotter (og lusker rundt her). Hovedkontoret driver vist og "spar" opp mere jobb til meg, men det kan ta litt tid før alt er klart sa sjefen. SÅ da spurte sjefen meg på en litt pen måte om jeg kunne være 60% sykemeldt litt til.

Bedriften går litt dårlig så jeg skjønner jo at det har med kostnader og gjøre nå som det ikke er noe særlig med jobb.

 

Men jeg ble jo litt satt ut da (to ganger på en dag gitt) og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har avtale med legen at jeg bare ringer og får forlenget sykemeldingen i løpet av denne uka eller begynnelsen av neste.

 

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo legen som vurderer dette, så jeg hadde sagt nei. Synes det er en skikkelig rar ting å spørre om...

 

Lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...