Gå til innhold

skal jeg tyste på dette???

Anbefalte innlegg

Skrevet

en jeg kjenner godt har jukset på nesten alle eksamene i ett på år på en høyere utanding personen tar!Nå er h*n blitt tatt med jukselapp,og har vært inne til "avhør"å forklart seg og nemda skla nå avgjøre om h*n skla bli utvist ett år.

denne personen er veldig sleip både på å snylte på staten (har fått ommskolering) og bokstavligtalt lurt det til seg og faika skade,fått handikappkort,lurer til seg erstaning,driver med forsikringssvindel etc etc.h*n er rettogslett en juksemaker,men på utsiden virker h*n som den perfekte statsborger som jobber og lever ett lovlydig liv..

denne personen bruker sine "ressursenr" mot meg siden jeg ikke har en høyere utdanning og mener at alle som er leger,advokater,ingeniører skla man respektere ..hvis noen sier feks at de er lege viser han masse respekt men er man frisør oppfører h*n seg som en dritsekk!

Jeg er også redd for at hvis h*n får denne utadannelsen kan det brukes imot meg i verstafall mtk omsorg for barnet mitt.

beklager dårlig og rotete formuleret ,men litt vanklig å komme med en greit beskrivelse uten å røpe detaljer som kan røpe min identitet..

håper på seriøse ,fornuftige svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg Må bare kommentere: Her var det jammen meg mye feilskriving>!!!!! Lærer ikke folk å skrive lenger????

Skrevet

Hvordan kan denne personens utdanning brukes mot deg...

Hvis vedkommende kjenner deg er han/hun innhabil og har ikke noe vedkommende skulle ha sagt i en sak mot deg uansett...

Ellers så kan du jo tyste, eller lage en mappe på alt du vet om vedkommende. ( helst dokumentert) og passe på den til når du får brukt for den..

Skrevet

Du er ikke akkurat noen mester i å være diskret, for det er rimelig grei skuring å skjønne at du snakker om faren til barnet ditt. Om han kan bruke utdannelsen sin mot deg er vel heller tvilsomt. Det måtte i så fall være relatert til ressurser på mentalt nivå generelt, uten at jeg helt vet hvordan barnefordelingssaker avgjøres.

Skrevet

Det vil ikke ha en dritt å si i noen juridisk prosess om en sur eks kommer i etterkant og insisterer på at vedkommende har juksa "maaange ganger, altså!"

Så du kan like gjerne la det ligge.

Skrevet

HI:

Lær deg å skrive, så skjønner vi kanskje hva du vil frem til.

Og anno 13:19:

Du må jo være virkelig stolt av mannen din som svindler i hytt og vær og dermed er kriminell, og som videre høres ut som å være en gjennomført drittsekk fra først til sist. Med mindre folk har rævva full av penger da...

Rapporter du HI, jeg ville ikke hatt f.eks en lege uten reelle resultater i studiet til å undersøke meg! (og det var nevnt som et eksempel, jeg aner ikke hva fyren utdanner seg til... )

Skrevet

Ok..beklager skrivefeil !Men er det mulig å får svar på det jeg lurer på?ikke heng dere så veldig opp i om h*n kan bruke det imot meg ,skrivefeil,osv..Bare lurer på om det er veeeldig råttent å tyste på dette???

hi

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det er rottent i det hele tatt. Hva skal en med en lege, advokat, ingeniør osv som egentlig ikke har kompetanse annet enn det som stod på lappen?

Men dessverre så blir det veldig vanskelig for deg å bevise det.

Skrevet

Hvis det er begått lovbrudd (f.eks forsikringssvingel etc) så ville ikke jeg hatt noe rpoblem med å melde det:)

Men å melde om at "jeg vet han har juksa mange ganger altså" holder nok ikke,

Skrevet

i innlegget mitt står det at h*n ALEREDE er tatt for juks!!Så hvis jeg da ringer inn som anonym å bekrefter at jeg vet han har jukset flere ganger itillegg til denne vil de nok se nærmere på saken tenker jeg??

hi

Skrevet

Hallo, 13.26??

Hvor i svarte negerland får du det fra at mannen min er en svindlende, kriminell drittsekk???

13.19

Skrevet

Nei. De vil antagelig drite jevnt i noen som ringer inn anonymt (!) og opplyser om udokumenterbare, straffbare forhold som har skjedd for lenge siden.

Skrevet

Gjør det du... Men vær anonym og si det aldri til vedkommende.!

Skrevet

Jeg kan tenke meg at de på utdanningen tar det på alvor det med juksinga hans. Uansett når de ble utført. Så de har det i bakhuet.

Skrevet

Anonym 13:26, du må virkelig dra hodet ditt ut av hasjpipa di. Hvor i alle dager får du disse greiene fra?

(Ikke annie 13:19)

Skrevet

Nei, det vil de ikke.

Dersom han skal få en straffereaksjon for juks under eksamen, må han faktisk TAS for juks. Han kan ikke bli sraffet fordi noen anonyme melder i ettertid at de vet at han ahr jukset.

I Norge dømmes man heldigvis bare for dokumenterbare forhold

Skrevet

Tyst i vei dersom du kan dokumentere påstandene dine. Kan du ikke det er det helt verdiløst.

Skrevet

HALLLOOO leser dere ikke innlegget???H*n er ALLEREDE TATT FOR JUKS EN GANG,så hvis jeg ringer inn anonymt å bekrefter å sier jeg vet at det er tilfelle og at jeg vet h*n har gjort det tidligere flere ganger vil de kankje det det enda mer på alvor..

H*n har vært til nemda og forklart seg ,og har da løyet å sagt at det var ett uhell..Mest sannsynlig vil de ikke tro på den men for at de skal få større grunn til utvisning og ikke falle for løynen h*N hjlper det sikkert med en anonym telefeon...

Hi .

ps. beklager skrivefeil ,har dårlig tid + at jeg har dysleksi..

Skrevet

Joda, har lest alt du har skrevet.

Men du kommer ingen vei med anonyme tips med mindre du kan dokumentere påstandene dine om at han har jukset tidligere. Hvordan VET du at han har jukset da? Eller er det du som har hvisket han alle svarene da du satt ved siden av han under eksamen?

Skrevet

Hvorfor skriker du nå bare opp om juks på eksamen??? I hovedinnlegget mente du å ha belegg for at han hadde bedrevet forsikringssvindel, lurt helsevesenet trill rundt osv.

Hvis du kan dokumentere dette er det nok smartere å tipse NAV og hans forsikringsselskap enn å tipse om udokumenterbare påstander om juks på eksamen.

Skrevet

HALLLOOO!

Jeg er i høyeste grad lesefør, men tror ikke anonyme udokumentere påstander er av stor relevans..

Skrevet

HI: Folk svarer jo deg ut fra det du skriver her: Hvis du har bevis, si fra, hvis du ikke har bevis så har du ingen ting. Hvis han er tatt for juks, så er han tatt. Det hjelper ikke saken, vil jeg tro, at du ringer å sier at du også vet at han jukser. Som noen også skrev over, så spiller det ingen rolle at du vet at han har jukset før, de har ikke bevis. En kan ikke dømme noen ut fra hva noen andre sier.

Håper at dere ikke har barn sammen da. Hvis dere har det og du er redd for at han skal ta dem, så ville jeg anmeldt han for de ulovlighetene han har gjort, så sant det finnes bevis da. Forsikringsselskaper setter sikkert pris på et tips da.

Skrevet

Hvordan gikk dette, HI?

Skrevet

Er denne personen en venn av deg siden du sier du kjenner vedkommende godt?

Isåfall vil vel ikke en venn av deg bruke noe mot deg for å ta barnet ditt? Eller har du gjort noe der du føler det kan skje?

Advokat personen utdanner seg til(svoger/svigerinne) du er redd skal hjelpe barnefaren i en evt rettsak?

Vet litt lite til å gi deg noen råd, jeg tror jeg ville gått videre med det om du tror personen bruker det mot deg..

Håper det ordner seg :)

Skrevet

du trenger i alle fall ikke å skrive h*n flere ganger, for du har skrevet HAN lenger opp her. Så vi vet det er en mann det er snakk om..

Tyst i vei, det hadde jeg gjort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...