Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 har hatt tak regelmessige forrige natten. ga seg på morningen.. fikk beskjed om å se det ann.. har murret veldig i mage og rygg siden med tak innimellom. hatt to blødninger i går og dag. og får bare beskjed om å se det ann????! blir redd for tidlig fødsel jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Det er ingen her som kan svare på det. Kontakt føden.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 vent litt, skal bare se i krystallkula mi...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 ordlegge meg annderledes kanskje.. noen som har opplevd dette og at det ikke er noe? blir nervøs siden ingen gidder se etter om det faktisk er noe i gang. når det føles slik!!
Mortilbarn Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 Jeg hadde dratt ned på føden (eller er det legeman skal kontakte..? Husker ikke når grensa var..) og forlangt å bli undersøkt! At du skal bekymre deg på toppen av det hele gjør ikke situasjonen bedre.
Fløtepus&Tigergutt Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 Det beste du kan gjøre er vel å følge rådet du har fått på føden. Ta det med ro og se det an. Blir det verre kontakter du dem på ny. Ingen her som kan svare deg på hva som skjer medisinsk med din kropp. Eneste vi kan gjøre er å gi deg litt trøst og krysse fingre og tær og håpe at alt går bra ;-) Søstra mi hadde premature rier da hun var 23-24 uker på vei. Hun endte opp med å bli satt igang på termin og fikk et flott og velsakpt barn ;-)
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #10 Skrevet 29. mars 2010 Da ringer du igjen og forteller at du nå har hatt flere blødninger i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #11 Skrevet 29. mars 2010 Du blør og har rier, de bør undersøke deg. Hvilket sykehus sokner du til? Dersom fødsel er i gang kan de ennå stoppe den, men jeg skjønner ikke hvorfor de ber deg se det an når situasjonen din er som den er??
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #12 Skrevet 29. mars 2010 Få hjelp fort! Lykke til og en klem til deg HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå