Gå til innhold

Strekkmerker - når fikk dere det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ingen forrige gang, men er forberedt på at de kan komme denne gangen. Er nå i uke 32, så det er vel kanskje litt tidlig enda..

Når fikk dere strekkmerker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk heller ikke noen forrige gang, og gikk til og med 17 dager over.

Nå er jeg i uke 37 og er foreløpig med godt mot. Håper ikke det kommer noen denne gangen heller;o)

Skrevet

Har hørt at det med strekkmerker kan ha med gener å gjøre. Jeg fikk ingen forrige gang. Er like langt på vei som deg og har ikke sett antydninger til noen nå heller, og tror ikke de kommer. Mamma'n min fikk heller ingen strekkmerker og hun ble hvaleross-size med begge oss barna;-)

Skrevet

Ja, det er lov å håpe. ;)

Mamma fikk heller ingen med sine 3 barn, men søstera mi fikk maaaasse allerede med nr 1... så ikke vet jeg...

Skrevet

Lunefulle gener, vettu. kommer fra begge sider og kan sikkert krysses på heldige og mindre heldige måter;-) La oss glede oss over at vi ikke har det foreløpig også får vi heller smøre og trene dem bort om den tid skulle komme:-)

Skrevet

Jeg fikk heller ingen forrige gang (ingen jeg har lagt merke til iallefall) og er nå i uke 37 og ved godt mot. :)

Får vel takke genene for NOE da iallefall.Hehe:)

Skrevet

Uke 39 og begynner å se noen tynne røde striper på magen. Sist fikk jeg store på hoftene de 2 siste ukene av svangerskapet.

Skrevet

veldig mange misforstår dette med strekkmerker... joda de kommer av at man vokser men de kommer også av hormoner... jeg var gravid for flere år siden. rakk ikke lenger enn 6 uker før jeg mistet, la på meg 1-2 kilo og fikk masssssssse strekkkmerker selv om jeg ikke var kommet lenger. når jeg fikk jenta for 3 år siden fikk jeg noen flere (la¨på meg 8 kilo totalt) men denne gangen har jeg ikke fått noen flere i det hele tatt...

så det er ikke sikkert du får noen som helst, eller du kan være uheldig å få de på overtid...

Skrevet

Jeg fikk på lørdag! hehehe... eller i allefall da jeg oppdaget dem.. fire små røde merker nesten nede ved trusekanten. Er 32+4 i dag. Jeg fikk ingen forrige gang så ble i grunn ganske overrasket.. og litt fortvilt. Men.. dem er ganske lyserosa, så håper dem forsvinner så mye som mulig og at jeg ikke får flere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...