Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 http://www.jkdress.com/products_detail.asp?id=3929 Hvem synes denne kjolen er fiiiin? Tenkte og ha UTEN slep. Skal ikke gifte meg i kirke.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Syns den var veldig fin, men den virket litt formløs,den ville iallefall ikke kledd meg og min kroppsfasong.. Den vil på en måte ikke hjelpe til med noe, men dersom du har flott kropp så er det jo ikke noe problem Men kjolen var veldig fin altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå