Mai♥ April♥ Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Vi skal ha være hjemme i påsken og det virker som alle rundt oss skal reise bort. Det er jo også meldt regn i hele påsken i Oslo området. Lurer derfor på om Hoppeloppeland er noe for en på 22 mnd eller er det for større barn. Noen som vet?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 jada, begge mine på 2,5 år og 1,5 år elsker det. Det er et eget område med innhegning som er for de minste og der hadde en på 22 mnd storkosa seg )
engajente Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Jeg ville holdt meg unna hoppeloppe på lillestrøm og heller tatt Childplanet på Majorstua. Synes det på lillestrøm blir alt for stort for de minste, evt prøvd det på sandaker, har ikke prøvd det selv. Men er litt mindre tror jeg
Mai♥ April♥ Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2010 Er Hoppeloppeland i Bærum jeg tenkte på, men det er kanskje ikke noe forskjell på det og det i Lillestrøm?
Bebés'ilvousplâit Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Ja, jeg vil helt klart anbefale Hoppeloppeland for en på 22 måneder, særlig om ungen er aktiv og glad i å herje Jeg lar 2-åringen min løpe fritt rundt i baby-/småbarnsavdelingen (under oppsyn selvfølgelig), mens jeg er med henne i store sklier, hoppeslott, trampoline o. l. Fungerer utmerket. Tror ungen din kommer til å kose seg!
Bunnies by night Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Jeg liker best Child Planet for så små. Da kan de bruke hele området, klatre og styre på. Dessuten er omgivelsene mindre og finere (synes jeg da).
Hikken Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 Ja! Vi har vært en del på hoppeloppeland i Bærum, og frøkna på 20 mnd ELSKER det :-D
Brava Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 jada, hoppeloppeland i Bærum har greier for de helt små også og funker topp for en på 22 mnd
Collet :) Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 Jada, helt topp! Vi var på avd. i Bærum i januar, og da var minstemann bare 10 mnd. og det var tom .topp for han! Masse å gå på, myke og trygge "binger" du kan slippe de løs i, små sklier og bare underholdningen i å oppleve mange andre barn som løper rundt er jo stor for de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå