Gå til innhold

Ang bleier, burde jeg klage??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper alltid libero bleier og er fornøyd med trusebleiene, men denne gangen var alle bleiene helt hvite og kjempe stive. Klart det går ann å bruke de, men halve moroa for unga er jo de bilda på bleiene. Enklere å få på de bleia om de ikke vil.

Så hva mener dere? Budre jeg klage? Eller bare overse det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk mail fra Libero-klubben om at dette problemet hadde rammet et parti med bleier og at det ikke skulle gå utover kvaliteten. Fikk en pakke uten trykk på sist jeg også, men var forberedt på det og brydde meg ikke noe om det. Har gått fint å bruke disse bleiene på min 1,5 åring. Jeg ville oversett det og funnet et annet triks hvis ungen hadde nekta å ta på seg bleia.

Skrevet

Haha, ja da kan man jo se hvor mye jeg får med meg:) Såg mailen nå på den e-posten jeg ikke bruker... Har i grunn ikke noe problem med å få på ho bleie, men kjenner flere som har det. Og da er bildene et "lokkemidel".

Skrevet

Vi tegnet det ungen ba oss om å tegne... da ble det ekstra stas"

Skrevet

En venninne kom med et veldig godt tips for bleiene uten trykk og det var å spare dem til de skal ha på seg pentøy. En hvit strømpebukse hvor trykket på bleia syns gjennom er ikke alltid så pent og da er det perfekt å bruke bleiene uten trykk:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...