Gå til innhold

Her må det ligge noe muffens bak .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

eldste på snart 15 år har skolefri. Han fikk i går kveld beskjed om at rommet skal ryddes og vaskes grundig (det trengs så det holder), han skal også støvsuge resten av huset (ikke stort hus asså) og lufte hunden sent på ettermiddagen.

Kl. 9 ringer han meg og sier han er våken og mener han står opp tidlig for å få mere ut av dagen. Kl. 11 ringer han og spør etter vaskekkluten

NÅ er jeg misstenksom. Dette er en gutt jeg normaltsett må DRA opp av senga i helgene og som freser og snøfter når han må gjøre noe hjemme.

Lurer på hva han vil ha gjennomslag for nå mon tro.

Videoannonse
Annonse
Gjest 5 andre
Skrevet

He he. Du får stålsette deg for hva som venter når du kommer hjem :) Mantra for dagen: Nei, det får du ikke lov til... :-P

Skrevet

Han VET du ikke er hjemme og maser på ham :o) SÅ han kan gjøre det han skal i eget tempo :o) Mulig han faktisk finner ut at alt av husarbeid skal gjøres, så skal han spille data, til han skal gå tur med hunden eller noe sånt?

Eller det KAN være han skal spøøre omå få på tur med kompis/fest i morgen/overmorgen? Være med venner til Sverige på Torsdag, kanskje????

Men ikke gå og tenke på det siste, tro at det er "fornuften" som slår inn. At du har løst hans "kode" for å få ham til å gjøre ting (gi oppgaver og dra vekk!!!!)..I verste fall (om du går og mistenker ham for å ha baktanker om dette) så får de sorgene to ganger :o) SÅ gled deg nå, mens du kan..Kanskje kan du bare fortsette og glede deg i kveld :o)

Men vi må få vite "fortsettelsen på påskemysteriet" :o)

Skrevet

Ha, ha! Hos meg (men jeg tror ikke han ville stått opp uansett...) så ville dette betydd at han absolutt skal på LAN -gjerne der ingen foreldre er hjemme, han vil ha penger til noe som han vet vi ikke vanligvis gir han penger til. Kanskje han har planer om påsketur uten foreldre ett eller annet sted :-)

Skrevet

Skeptisk ja. Dette ligner ikke han. Og de få gangene han har gjort noe frivillig så ligger det noe bak.

Mulig han fikk en ball i hue på VIF kampen i går asså.

At han spiller spill frem til han skal ut med bikkja tar jeg som en selvfølge.

Skrevet

Hehe... Jeg anner ugler i mosen for å si det mildt! Men det kan jo være den ballen han fikk i hodet i går =P

Vær glad og fornøyd med å komme hjem til et hus der det du har bedt om er blitt gjort og forbered deg på å si nei! Er vel ikke så mye annet du kan gjøre? For i og med at han faktisk står opp å gjør noe han normalt bare vile frest av så er det vel noe han vil som du normalt ville sagt nei til, vil jeg tro!

Skrevet

Gutten må ha fått en veldig hard ball i huet i går ja.

Kl. 15.30 var jeg i bhg. for å hente 4 åringen. Da ringer han eldste og jeg får følelsen av å ha vært ulydig. Han er skikkelig streng i stemmen og spør om ikke jeg skulle vært hjemme for lengs. Han har ikke fått med seg at jeg ikke er 40% sykemeldt lengre men 80%.

Når vi kommer hjem så har han ryddet rommet til 4 åringen. "Klarte" ikke å se på rotet mente han (må ha fått to HARDE baller i huet i går). Senga var redd opp og greier. Til og med 4 åringen var i sjokk.

Nå går jeg bare her og venter på at det skal komme et spørsmål om noe kostbart som jeg lissom ikke skal kunne si nei til etter alt dette.

Mannen min kunnen heller ikke fatte hva som feiler gutten.

Skrevet

Thihiihi, vi venter i spenning på hva det dyre og sikkert himla artige er for noe. Jeg regner med det er skjærtorsdagsfest jeg da :) eller hyttetur til helga.

Skrevet

Haha, morsomt! Dette må oppklares snarest;)

Hold oss oppdatert da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...