Nå er vi seks:) Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 bursdag samme uke men med ett års mellomrom selvfølgelig. Tenker litt på hvordan vi skal gjøre det fremover.Jenta mi har bursdag 12 nov. Tvilling guttene har 17 november.De må jo få ha hvert sitt barne selskap når de er store nok til det( tvillinger har vel sammen?) Men synes dere også at det holder med et familie selskap for alle 3? Herregud, tenker bare på hvor stressende november og desember er fra før. Kommer jo til å bli helt surrete jeg. Hehe vil gjerne ha noen forslag til hva dere ville ha gjort:)
camilla^ Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Her har vi bursdager ganske så samlet, men vi har gjort det slik at alle har vært sitt barneselskap og voksenselskap. Ikke alle som har mulighet til å komme, men da får de gaven i den andre bursdagen de er i. Hun minste og oldemor har bursdag på samme dag og det har ført til litt skjærings her i huset. For bursdagen hennes er HENNES dag, og da kan ikke andre ha bursdag på samme dag. Det har bedret seg litt, men veldig viktig for henne at det er hennes bursdag og det er henne som skal ha all oppmerksomheten. Så om huset ser bomba ut etter ett barneselskap er det greit, det vet familien og de bryr seg heller ikke.
Ladybug~N&E Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 ETT familieselskap. uten tvil!!! men to bursdagskaker;) og sånn ville det ha vært hele livet. barnebursdagene ville jeg nok hatt hver for seg når de er store nok ja.
little old lady hoo Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 det er 4 dager mellom våre barns bursdager, og vi har alltid barneselskap på selve bursdagen. Etter barneselskapet kommer de voksne. F.eks barneselskap 17-19 så kommer de voksne kl 19. I helgene tar vi barneselskapet på dagtid og voksne på ettermiddagen. Vi har tre barn og jeg orker ikke å ha feiring i nærmeste helg og en dag for voksne og en dag for barn, i tillegg må man jo ha noe slags feiring på selve dagen. Det blir tre feiringer pr barn og alt innen samme uke. Det er for mye. Etter at vi begynte å feire kun på dagen kunne jeg ikke tenke meg noe annet. Det er jo den dagen som er fødselsdagen, og den skal være spesiell. Den løsningen vi har valgt, er den som funker aller best for oss og som er minst strev.
Fire småtroll Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Her har vi ett barn med bursdag 14. mai, et med dagen sin 23. mai også mannen min 3.juni. Innimellom her kommer 17.mai, i tillegg til to bursdager til i nærmeste familie.. Vi har bare ett voksenselskap, det holder i massevis. Men ungene må jo ha hvert sitt barneselskap da.
Verbena Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Jeg, lillebror og pappa har bursdager alle tre iløpet av 10dager og vi har stortsett alltid hatt et stort familieselskap den dagen som har passet best, evnt to sånn at familien har kunnet komme litt når det har passet de best. Også hadde jeg og bror hvert vårt barneselskap når vi var små!
Joikaboll@ Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 Vi har et familieselskap på våren for å feire 13.4, 11.5 og 30.5 også har vi et i begynnelsen av november for å feire 30.10, 11.11 og 19.11, her slenger også jeg meg på som septemberbarn. Alle 5 unga har hver sin barnebursdag selvfølgelig. Vi ferier alltid i helga, på selve dagen er vi alltid ute å spiser middag etter barnas ønsker.
*Lissi* Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 Jentene mine har bursdag 20.09, 23.09 og 28.09. 1 familieselskap. Så feirer de alene med venner.
Rampongi Skrevet 29. mars 2010 #10 Skrevet 29. mars 2010 Samle sammen til en familiefest ja Herlighet, om ikke blir det kaker hele november. I min familie feirer vi bursdagene til 5 stk på en dag i påska, uansett når påska er. Disse 5 har bursdag i mars og april. Holder i massevis med den ene feiringa..
BlåBlå Skrevet 29. mars 2010 #11 Skrevet 29. mars 2010 Veninna mi sine unger har det sånn, og de har to barnebursdagselskap med klassen/bhg til ungene. Så har de ett familieselskap (evt fordelt på mor og fars side om dårlig plass) for alle ungene samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå