Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 http://ear-piercings.com/wp-content/uploads/2008/06/different-ear-piercings.jpg Der hvor det står conch?
Gjest Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 ikke noe for meg som persjon.. men, så kommer jo dette ann på hver enkelt persjon.. noen kler det, andre ikke
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Eh det heter ikke persjon men person til orientering!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Synes det er innmari stilig jeg=) Liker den industrial også=)
Hopptetussa90 Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 I og med at jeg har slike selv, synes jeg det er stilig.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 Så bra! Du prøver å rette en skrivefeil også ender det med at du selv viser hvor "gode" norskkunnskaoene dine er "Til orientering så heter det person, ikke persjon."
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 Gjør det veldig vondt å da der? Tok lengere opp i øret hos frisør en gang for mange år siden. Men den tålte jeg ikke. Vanlige hull har jeg uten trøbbel. Men det vil kanskje være noe annet å ta det i et piercingstudio?
Hopptetussa90 Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 Det vil være noe helt annet, og tar du på et skikkelig studio får du smykke av titan. Jeg syntes ikke det gjorde noe vondt. Syns faktisk det å ta hull nede i flippen er verre. Eneste som er litt ekkelt er lyden idet nålen går gjennom.
Gjest Ellemelledisi-duharfisi Skrevet 29. mars 2010 #12 Skrevet 29. mars 2010 Sug Lut er harry! Den syns jeg ikke er så ille, syns det er finere med litt mindre kule enn på bildet:) Jeg har også Tragus.
Gjest sug lut Skrevet 29. mars 2010 #13 Skrevet 29. mars 2010 Nå var det vel strengt tatt ikke meg som var tema her, men du sliter kanskje litt med å skille likt og ulikt?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #15 Skrevet 29. mars 2010 Har hatt ørten piercinger i ørene og det var kult da jeg var 16 år. For over ti år siden. Synes ikke det kler en mor å ha sånt i ørene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå