Gå til innhold

Hva syns dere om piercing her:


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noe for meg som persjon.. men, så kommer jo dette ann på hver enkelt persjon.. noen kler det, andre ikke

Skrevet

Eh det heter ikke persjon men person til orientering!

Skrevet

Synes det er innmari stilig jeg=) Liker den industrial også=)

Skrevet

Stilig synest jeg :)

Selv har jeg tragus'en :)

Skrevet

I og med at jeg har slike selv, synes jeg det er stilig.

Skrevet

Så bra! Du prøver å rette en skrivefeil også ender det med at du selv viser hvor "gode" norskkunnskaoene dine er ;)

 

"Til orientering så heter det person, ikke persjon."

 

 

 

 

Skrevet

Gjør det veldig vondt å da der?

 

Tok lengere opp i øret hos frisør en gang for mange år siden. Men den tålte jeg ikke. Vanlige hull har jeg uten trøbbel.

 

Men det vil kanskje være noe annet å ta det i et piercingstudio?

Skrevet

Det vil være noe helt annet, og tar du på et skikkelig studio får du smykke av titan.

 

Jeg syntes ikke det gjorde noe vondt. Syns faktisk det å ta hull nede i flippen er verre. Eneste som er litt ekkelt er lyden idet nålen går gjennom.

Gjest Ellemelledisi-duharfisi
Skrevet

Sug Lut er harry!

Den syns jeg ikke er så ille, syns det er finere med litt mindre kule enn på bildet:) Jeg har også Tragus.

Gjest sug lut
Skrevet

Nå var det vel strengt tatt ikke meg som var tema her, men du sliter kanskje litt med å skille likt og ulikt?

Gjest Ellemelledisi-duharfisi
Skrevet

Neida, det går fint:-)

Skrevet

Har hatt ørten piercinger i ørene og det var kult da jeg var 16 år.

For over ti år siden. Synes ikke det kler en mor å ha sånt i ørene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...