Gå til innhold

barnetrygd

Anbefalte innlegg

Skrevet

hørte den kommer idag.. noen som har fått den??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står på nav at den kommer 31, har ikke fått noe her :/

Skrevet

det står faktisk 30. der.. var inne å sjekka ;)

Skrevet

ok, sorry :P Er uansett ikke før i morgen da ;)

Skrevet

neei, men er jo avogtil den kommer en dag før, så håper den kommer senere... kontoen min sulter :P

Skrevet

På NAV sine sider så står det at i April 2010 så skal barnetrygden komme den 31.

Så hvor du har sett at det står 30. det vet ikke jeg.

Skrevet

Jeg mente selvfølgelig mars. Det er jo mars vi er i nå.

Skrevet

jeg fikk det for meg at vi var i april et lite sekund.. oops... :P

Skrevet

31 mars utbetales den. Står 31 på Nav sin side.

Skrevet

Den kommer ikke denne måneden. Er noe galt med nav sitt system, som gjør at det desverre ikke blir noe utbetalinger av barnetrygd :( Kommer nok over påsken.

Skrevet

ja, det har jeg også hørt.

Skrevet

det er faktisk sant. det kommer oppdatering på NAV sine sider hvor de beskriver dette nærmere, i løpet av dagen/morgendagen. Så det er veldig synd for dere som virkelig trenger dem, men dere burde kanskje høre om dere kan låne litt av foreldre eller venner så lenge.

Skrevet

Syns ikke det er noe moro jeg da, for jeg trenger den. Ganske skrapa på kontoen nå ja, og hadde vært digg å hatt penger i påsken.

Anonym 11:04

Skrevet

Jeg mente da heller ikke at det skulle være moro? Selvfølgelig er det ikke moro når penger ikke kommer når dem skal. Minst moro er det for oss som virkelig trenger dem. Men vi får desverre ikke gjort noe med det.

Skrevet

hvis det er sant da sliter jeg og.. ikke noe påskegodt til gutten min. Ingen å låne penger fra heller...

har heldigvis handla inn mat, så vi sulter ikke!!

Skrevet

men er dere så dumme at dere ikke holder av en hundrelapp eller to på konto? Man kan ALDRI gå HELT tom når man har ansvar for små barn!! Hva om din lille blir syk og trenger medisiner? Kanskje medisinene ikke koster mer enn 200 kr, men de må jo betales for selv om selve legehjelpen er gratis. Medisiner koster. Skjønner ikke at noen er så uansvarlige at de lar seg selv gå HELT tomme på konto når de har andre enn seg selv å tenke på.

Skrevet

Bare tull, barnetrygden kommer på konto 31 Mars. Ondskapsfullt å spøke med at den er forsinket!

Og det finnes mange, alenemødre der iblant som ikke har 200kr engang å legge unna, så slutt å moralisere før du er i deres sko!

God påske :-)

Skrevet

*kremt* Jeg er alenemor til 3 barn. Har til sammen utbetalt 17.000 kr. som skal dekke husleie, strøm, telefon, mat, bleier, hygieneartikler, klær, barnehage, og alt annet. bare husleie er på 7000 kr. Så jeg er faktisk i dem sine sko, men jeg klarer uansett å spare noen hundrelapper i måneden, slik at jeg ALLTID har noe til eventuelt livsviktige ting. Hilsen meg som skrev over. ALLE har råd til å ha en sparegris hvor man feks. putter 10 kr her og 20 kr der. Til slutt har man noen hundrelapper der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...