FruV Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Har nettopp starta og er spent.Trener i tillegg...
* 5 om dagen * Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 jeg ville ha begynt med det for mange år siden, men kunne ikke pga jeg gikk på p-piller. og det fikk jeg ikke greie på før etter at jeg hade kjøpt inn, og skulle til å begynne, men fikk omsider levert det tilbake da,med mye om og men.var jo dems feil om at de ikke hadde gitt meg den opplysningen,
Ugl@ Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Som med annet er det noe forbanna tull som koster unødvendig mye penger. Det som virker er varig livstilsendring som både omfatter kosthold og aktivitets forandring til et sunnere liv generelt. Og det er mye rimeligere enn å kjøpe disse " mirakel-kurene". :-) Og ja, jeg har vært borti Herbalife og andre lignende konsepter. Styr unna er mitt beste råd :-)
ToillSjur Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 som du ser på nicket mitt så skjønner du at jeg sverger til Herbalife. Jeg begynte for litt over 3 mnd siden og jeg har gått ned 7 kg. målet mitt er 10 kg.. jeg er der snart Jeg er veldig fornøyd med Herbalife. og jeg liker at man kan kombinere det med vanlig mat. Har prøvd cambridge. men da er det jo kun shake man skal ha i seg.. og det blir man fort lei ! og man gir opp.. men Herbalife har god shake, protein barer og nå har jo også shaken kommet i bar.. sånn at man kan bytte på hvis man vil ha noe å tygge på. jeg drikker også te , spiser proteinbarer, tar fiber og urtetabl, omega 3, multivitamin og cell-u-loss. jeg trener ikke så masse.. går tur hver dag på 1,5 time i passelig tempo og jeg trener 30 min med wii fit jeg ønsker deg masse lykke til ! Håper du blir like fornøyd som meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå