lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har en gutt på 2 år og 8 mnd, han elsker knerten filmen, og jeg tenkte at jeg skulle kjøpe den knerten figuren til han. Men lillebror på 1,5 år har blitt veldig opptatt av å ha detsamme som storebror. jeg kan feks ikke gi lillebror grøt til kveldsmat hvis storebror får youghurt osv. Han vil ta kosebamsen og koseteppet til storebror. Hvis storebror skal gå selv så vil ikke lillebror sitte i vogna osv., så jeg bare lurer på om jeg er nødt til å kjøpe en knerten til lillebror og selv om han ikke vet hva dete r? Han er vel for liten til å skjønne at han ikke alltid kan få detsamme som største? Hva hadde dere gjort?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 29. mars 2010 Jeg tenker jo litt at jeg ikke alltid kan kjøpe 2 av alt. De krangler jo om alle leker, spesielt litt store leker som tråtraktor, gåbilen osv. men jeg kan jo ikke skaffe 2 av alt?!
Ksenia & Anjem Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Hadde kjøpt to stykker. De koster vel 99kr så det er jo ikke all verden. Kjøper ofte det samme til barna mine når de vil ha.
engajente Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Hvis det er den figuren jeg har sett, så ville jeg heller tatt med gutta ut i skogen og funnet en ordentlig knerten figur! Men hvis du skal kjøpe så ville jeg kjøpt 2 ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå