Gjest sug lut Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Hater hater hater å jobbe i påsken. Siden jeg skal hate såpass mye vil jeg gjerne gjøre det med likesinnede. NOEN her inne på krangle må da kunne si at de har det like kjipt som meg.
blomstre Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 He, he, jeg er på jobb i allefall. Med lite å gjøre og få kollegaer å drikke kaffe med... Men jeg skal ta det igjen, fri tirs og ons etter påske isteden. Men det er det bhg som har bestemt, de har planleggingsdager da. Også har jeg fått et digert påskeegg av prosjektet jeg jobber i, så jeg har det jo i grunnen helt ålreit! ...eh, beklager, ikke det du ville høre... Men klag i veidu, jeg er en god lytter :-) ÅH, foresten! Jeg er jo kjempesur for at jeg akkurat NÅ går glipp av Påskelabyrinten...hrmf og grrrrr....
Gjest sug lut Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 *vet ikke hva påskelabyrinten er og føler seg kulturelt utafor* Jeg har også tenkt å ta det igjen etterhvert. Og mye tidligere enn "etterhvert" har jeg tenkt å skaffe meg et påske-egg også, siden ingen andre tar det behovet alvorlig, tydeligvis. (Tenk så utenkelig (dårlig språk..jada) det var som liten at man kunne gå og KJØPE påske-egg til seg sjøl?)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 jeg tør påstå at jeg har det kjipere. jeg våknet i dag tidlig av at småen kom inn på rommet dekket i sjokoladepulver med verdens største smil "mamma, se hva jeg har gjort". og om noen lurer så var ikke stuen noe bedre... og seff skal jeg lese i påsken. har eksamen om 2 uker og jeg holder på å dø av uvitenhet. gi meg kunnskap og gi meg styrke!
blomstre Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Ut å skaffe seg egg! Da blir alt så meget bedre. Og har du annledning til å høre radio på jobb (det har ikke jeg) så annbefales påskelabyrinten på P1 kl 1005 på det varmeste. Det er min eneste påsketradisjon og den har jeg vært tro siden de startet en gang på slutten av 80-tallet (tror jeg). Utrolig kjekke oppgaver med ledetråder på fler plan. Jeg tar ofte de som er beregnet for folk uten google og digger det. Satser på at den ligger på nett å venter på meg etter middag. Fordelen med å kjøpe eget egg er at man får det man liker best i det :-)
blomstre Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Oi, oi, har du påskeegg? Løp og kjøp ASAP! Man kan ikke lese til våreksamen uten, jeg snakker av erfaring. Har du noe sted å gjøre av det lille sjokolademonsteret? Høres ikke lett ut å lese med han rundt seg?... Jeg har forøvrig så lite selvkontroll at jeg ikke greier å lese hjemme i det hele tatt, jeg må på lesesalen (med påskeegg). ...Det jeg har av motivasjone blåses nå i din retning!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 ja småen er forøyeblikket godt plasert i en barnehage, og skal til faren sin fra onsdag av. så akkurat det kan jeg ikke klage på. du har et stort poeng i at lesesalen er det eneste fornuftige stedet og oppholde seg når man faktisk skal lese. men jeg må først vaske opp noen tonn med sjokoladepulver.... påskeegg? påskeegg virket så mye koseligere før når jeg faktisk syns godteri var godt. hm... hva kan man putte i et påskeegg som smaker digg? sushi?
blomstre Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 I påskeegg kan man putte hva man vill! Men det kan være uheldig å blande vitaplex og nonstopp da de er vanskelig å skille fra hverandre (de brune) og en av de smaker bæsj... Sushi burde gå bra og kaffelatte på termos. Jeg var veldig god på å dele ut påskeegg før, og har greid å tilpasse det mottakeren, så det har vært mye rart i de! Både fruktsalat og kanelboller f.eks. Er det ikke enklest å bare bruke støvsugeren på sjokkopulveret, hvis det ikke har blitt vått og er smurt utover da... og det er vel en hviss fare for det...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 hvordan får du til fruktsalat? hm.. må jeg kjøpe påskeegg til sønnen min også? hva i alle dager skal han får? han er ikke sånn super glad i sushi ihvertfall.. kanskje sånn små sjokolader med hvite prikker på. sånne man kjøper i løsvekt. det er godt. joa, jeg ser apselutt poenget ditt med og støvsuge opp alt sammen. men da trenger jeg en støvsuger.. og i et svakt øyeblikk så kastet jeg min fordi den tok unødvendig mye plass... så støvsugeteorien er fin den.. den bare funker ikke helt her.... hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 29. mars 2010 #11 Skrevet 29. mars 2010 hehe.. jo det er en god idee. et påskeegg fult av reker og majones er jo helt genialt. han kommer til å bli happy snappi.... hehe stakkars unge, han kommer til å bli sosialt ødelagt av å vokse opp med meg
blomstre Skrevet 29. mars 2010 #12 Skrevet 29. mars 2010 Fruktsalaten fikk plass i et nostalgisk 70-talls egg i plast :-) Til ungen har jeg faktisk ikke gitt påskeegg... (men sitter å mesker meg selv på jobb ja!)... De har gjerne fått av besteforeldre da. Mormor er ganske flink. Litt favorittgodis og gjerne en søt bamse eller en leke pleier hun å putte oppi. Jeg hadde ikke greid meg uten støvsuger. Her støvsuges alt, bare badet som vaskes... ...Et egg med reker hørtes godt ut! Nå fikk jeg jammen lyst til å lage litt påskegg til mine nære og kjære. Har f.eks en svoger som har bursdag på torsdag, tror jammen han skal få et egg med ommtanke :-)
blomstre Skrevet 29. mars 2010 #13 Skrevet 29. mars 2010 NEIIIIIIIIIII, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei.... Nå snør det pokker meg! Jeg setter meg under pulten :-(
Gjest sug lut Skrevet 29. mars 2010 #14 Skrevet 29. mars 2010 Ojda, skjønner godt at du ligger i fosterstilling og rugger under bordet. Men *beroligende stemme* det kommer ikke til å snø lenge, vet du, og det som kommer nå kommer bare til å tære på det som er igjen, det som kommer ned er bløtt og vått og vips så er alt borte. Så, så, så.
blomstre Skrevet 29. mars 2010 #15 Skrevet 29. mars 2010 Puh! Snøen som var, er borte, så den som kommer nå faller på vår jord og blir også borte ser det ut til. Får håpe det kommer litt i fjellet også da, så hyttefolket hodler seg der, jeg vil nemlig ha byen og stranda for meg selv... Oi, nå gikk det hardt utover påskeegget.... Takk for trøsten , jeg har kommet meg over bordkanten igjen.
Ikkelektuell Skrevet 29. mars 2010 #16 Skrevet 29. mars 2010 Jeg må få starte med å påpeke at det var lite futt i denne tråden til hatetråd å være. Jeg minnes gamledagers hatlister, de kunne tilby kilometervis med eder og galle, fint lajnet opp på ordentlig listevis. Så skal jeg fortsette med å slå kråkefot på min egen syting, og opplyse om at jeg også jobber i påsken, men kun med en stor porsjon likegyldighet, noe som også er litt kjiper'n. Kanskje jeg også har blitt blaut-
Ikkelektuell Skrevet 29. mars 2010 #18 Skrevet 29. mars 2010 Som om jeg ikke kan produsere dritt uten å drite.
prekæs Skrevet 29. mars 2010 #19 Skrevet 29. mars 2010 Helt utrolig, men har meldt meg frivillig. Da helst fordi mine faste dager er helligdager og jeg får betalt uansett, og lørdag er en kosedag med 100%. Siden jeg jobber deltid, og tidligere har jobbet stort sett fullt, har jeg ett hav av tid, og noe kan jeg bruke på litt ekstra lønn, får liksom så god samvittighet da. Mine baktanker er at lørdagen ellers hadde blitt brukt til å klar og rengjøre både mat og hus, og da er det egentlig greit å tjene penger i stedet. (er velsignet med husligheten selv som bedre halvdel) Ellers hadde jeg faktisk vært klar for påske i morgen kveld.
prekæs Skrevet 29. mars 2010 #20 Skrevet 29. mars 2010 Jeg tror forresten jeg hater alle hundeeiere, og her drar jeg alle over en kam til mosatte er bevist. Vi har vært på tur igjen og hadde ikke det vært for alle sølepyttene langs veien til å skylle av i, tror jeg faktisk jeg kunne gått til angrep på første og værste bikkjeeier.
prekæs Skrevet 29. mars 2010 #21 Skrevet 29. mars 2010 ...og etter å ha fått roet meg litt, kan jeg av min godhet gjøre unntak for kranglesidens hundeeiere. Men bare dem. På rotur
blomstre Skrevet 29. mars 2010 #22 Skrevet 29. mars 2010 Signerer denne! Mitt inntrykk til nå har vært at hundeeiere i denne byen er flinke til å plukke opp, men det er antagelig de mange regnskyllene som har hjulpet til. For nå som snøen har gått så er de absolutt overalt! – All hundedrit som har blitt sluppet fra 19 desmber og til nå har logget dypfrossen og fin inni snøen for nå vise seg i all sin stinkende prakt… og det er alt annet enn hyggelig på tur. Plenen min var også full, og i dette nabolaget finnes det ikke en eneste hund. Vel, den ble i allefall raka ned til gjødsel før unga slapp løs ute… Hva i heiteste huleste har fått de til å tro at det er ok å la skiten bli liggende mitt i gangstien?
Aliena Skrevet 29. mars 2010 #23 Skrevet 29. mars 2010 Nå synes jeg at dere sklir litt ut her. Leste kun første og siste innlegg i denne tråden. Første var om å arbeide i påsken, siste var om hundebæsj. All sympati til deg og alle andre som må jobbe i påsken, det må jeg også. Har ingen sterk formening om hundebæsj.
Ikkelektuell Skrevet 30. mars 2010 #24 Skrevet 30. mars 2010 Ser du ikke linken, altså? Jobb og bæsj kan lede til ganske like mentale reaksjoner noen ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå