Maa22 Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Hei Jeg er 23 år og mamma til en datter på snart 4 år. Jeg går nå mitt siste semester på BI og har da en Bachelor. Videre har jeg lyst å gå videre med master, men som alenemamma så må jeg nok legge den planen litt på is, pga økonomien osv. Jeg flytter til Oslo til sommeren , sammen med datteren min og gleder meg, men samtidig veldig spent. Mange mødre blir jo veldig fokusert på mammatilværeslen og ofrer alt for å være med barne hele tiden og glemmer litt seg selv i prosessen. Ikke at det for all del er noe galt i det, men jeg tror nok vi alle er forskjellige. Jeg elsker min datter og min rolle som mamma, men har samtidig et stort behov for min egenutvikling og å følge mine ambisjoner. Jeg har store mål til meg selv, vil ha en god karriere og har mange drømmer. Er det noen andre der ute som tenker litt likt som meg? Nå flytter jeg jo til Oslo til sommeren. Kjenner noen der allerede, men kjenner ingen som har barn eller som er i min situasjon. Hadde hatt veldig lyst å treffe noen likesinnede etterhvert.... Har aldri vært me i et slikt forum så dette så jeg prøver meg bare litt frem her:) Mye tærer på når jeg tenker veien videre og jeg enda er alene. Bare alt fra arbeidstider, brasjen jeg skal jobbe i, motebransjen som er preget av mye fleksible arbeidstider osv. Barnevakt og avlastning. Har noen noe tips om dette? Noen som har brukt barnepasseren.no? Jeg har mange spørsmål.. Er ikke bare bare å flytte til en storby alene kjenner jeg..
mamman88 Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Hei! Jeg er i samme situasjon som deg, jeg flytter til oslo til sommeren pga studier, og har også mange tanker rundt det du tar opp. Send meg en pm så kan vi prate litt? (Jeg prøvde å sende deg en, men fant ikke ut av det, lenge siden jeg har vært her inne. Kanskje jeg må legge deg til som venn først?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå