Gå til innhold

Hvordan vil dere definere skravlesida BAM?

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Hva er særpreget? hvorfor har den livets rett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vel en side for oss med litt eldre barn, over 3 år. dib er jo forbeholdt de med barn under 3 år.

Nå blir jo barnetmitt.com lagt ned over påske, og jeg ser ikke noen grunn til at vi med store barn ikke skal ha samme rettigheter som de med små barn.

Fint at vi da kunne få en liten plass inne på dib.

Gjest sug lut
Skrevet

Men dib tusser jo av folk med barn over tre, og uten småsøsken også. Så de "rettighetene" er jo bare en papirtiger som ikke skremmer noen.

Skrevet

var ikke rettigheter jeg mente, bare at her inne har så og si alle store barn, slipper da å lese gjennom massevis av innlegg som omhandler amming, småbarnsslell og slike ting som ikke er relevant for våre barn. Synes ikke du det er greit at vi som ønsker det får ha en "skravleside BAM"?

Gjest sug lut
Skrevet

Jo jøss, jeg er jo her sjøl innimellom, og siden det aldri florerer av innlegg her var det jo greit å spørre hva man burde komme hit for.

Forøvrig synes jeg ikke dere har så store barn her inne, så den helt store forskjellen i så måte er det vel ikke, selv om amminga og brystsprengen mangler.

Skrevet

Det synes jeg er bra også, er ikke så intresert i å lese om alt med babyer og småbarn å gjøre når man har store barn og er ferdig med den tiden og ikke bare det jeg synes det er mye korseligere her inne.. det er mye mere unødvendig drittslenging osv inne på dib..

Skrevet

Nå kan jeg jo kun svare for meg selv, jeg har store barn, de er 4,5 år og 9,5 år.

Vet selvfølgelig ikke hvor gamle alle de andre her innes barn er.

Og, ja, synes det er en fordel slik Lene mor sier at det er mindre drittslenging her inne.

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, det er jo velsignet fredelig i forhold til naboen.

Skrevet

Definisjon: Et underforum på dib for foreldre med barn over tre år

Særpreg: Rolig tempo, mennesker som ikke er opptatt av å ta hverandre, men som viser hverandre respekt, man søke råd hos hverandre og få ordentlige svar, det er fritt for bleier, smokk og nattevåk (fantastisk deilig å slippe babypraten om temaer man er ferdig med for lenge siden!), voksne damer hovedsaklig i alderen 30-35.

Hvorfor har bam livets rett? Fordi vi er "mange" som bruker bam-skravle og som trives her

Skrevet

Spørsmålet er vel heller hvorfor de som har barn over tre ikke bruker bam.

Skrevet

Svar heller på hvorfor du synes det er greit å komme innom. Jeg tenker at man havner der man føler seg mest hjemme og at det kan variere fra dag til dag. Jeg trives godt på bam, men liker meg godt på Anonym. Der står ikke jeg for mesteparten av innleggene og kan svare i stedet for å sette i gang. Dessuten er det greit med litt andre "utfordringer" enn man får her inne.

Gjest sug lut
Skrevet

Svaret på det ligger vel et sted mellom "fordi det er der" og "i nøden spiser fanden fluer".

Skrevet

Hehe.. man tar det som finnes... Hvordan vil du definere Krangle, da?

Skrevet

sliter med å finne moroa, har vel vært her for mye og for lenge

Gjest sug lut
Skrevet

Spørsmålet vil vel da til syvende og sist være hvordan bam kunne blitt mer attraktiv (nå skal den jo dø) og sluppet øksa.

Skrevet

Er bare et spørsmål om tid før dib også blir utsatt for den samme øksa, så det så.

Gjest sug lut
Skrevet

Kødder du eller vet du noe som ikke vi vet?

Skrevet

Jeg vet nok mer enn deg, så det så! Dib skal legges ned på sikt, men jeg vet ikke hva som ligger i "på sikt". Det skal integreres i Klikk på en annen måte enn per i dag. Gjetter at det er lenge til. Først og fremst må de få bam på fob til å fungere tilfredsstillende.

Gjest sug lut
Skrevet

Det kommer jo ikke til å skje. Ingen brukte den her - ingen grunn til at de kommer til å bruke den på fob. Dib og bim er derimot i bruk.

Skrevet

Jada, men alt skal samles under Klikk sine vinger.

Gjest sug lut
Skrevet

Ja DET vil bli et stort framskritt. Inn under middelmådighetens og uetterrettelighetens vinger. DA skal du se det blir bra her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...