Gå til innhold

lenge igjen, men samtidig ikke. :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den følelsen konstant om dagen, tar meg i å bli skikkelig stressa også roer jeg meg igjen, så stressa igjen. Går som en berg og dalbane. 2 mnd til er jo ingenting, eller det er jo 8 uker, og for to mnd siden var jeg jo så vidt 5 mnd, men det føles jo ikke så veldig lenge siden, eller? Også er det det da, kommer jeg til å gå over, eller kommer ho før tiden? Har jeg i utgangspunktet mye dårligere tid enn jeg tror, burde alt stått klart nå? Eller kommer ting til å falle på plass av seg selv i tide.. Merker jeg blir litt smågal å sitte å la hue kverne sånn.. fler? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp!

Jeg forstår akkurat hva du mener. Jeg har selv ikke termin før 18 juni. Men den siste uken har det kommet en slik uro i meg. Jeg MÅ ha alt klart, og klarer ikke se for meg at hun ikke kommer før i juni. Tror det har noe med å gjøre at jeg har fått kynnere.

I tilleg så sier jo alle til meg at jeg kommer til og gå over, og sansyligheten for det er jo mye større en at hun kommer "for tidlig".

Jeg kjenner jeg blir stressa av og ikke vite. Usikkerheten gjør gal ;)

Skrevet

Samme her også- har 7 uker igjen, eller 49 dager :-)

Veksler på å tenke at det er leeenge igjen, men også til å tenke at det meste må være klart 3 uker før termin, for da kan han jo i prinsippet komme. Og det er bare 4 uker til, og mellom det kommer påske, og en langhelg bortreist, så da er det plutselig ikke så lenge igjen tross alt. Men det er nok bedre å forestille seg at det er lenge, for tiden går nok uendelig mye senere mot slutten ;-)

Skrevet

Har 10 uker igjen og kjenner på samme følelsen. Vil ha absolutt klart, leser lister over hva som bør være i hus, noen sier ditt og andre sier datt. Blir kjempesurrete i hodet og stressa over alt jeg trenger (eller kan vente med?). Tror jeg hadde klart å slappe helt av dersom ALT var på plass her hjemme. Men da hadde jeg sikkert kjedet meg.. Hehe. Og det er vel verre å bare sitte og vente? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...