*Rutletutt* Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 Og hva slags hår/frisyre har dere? Jeg har faktisk ikke vært til frisøren siden november...*kremt* Har langt, litt oppklippet hår med fall, så ser ikke noe fæl ut på håret selv om det vanligvis går lang tid mellom hvert frisørbesøk, men føler me jo freshere når turen er tatt;-) Er vel på tide snart, ja;-)
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Nå er det nesten akkurat 1 år siden. Om 4 dager. Var da jenta mi var 5 dager gammel og jeg ville freshe meg litt opp. Gave fra søstern. Men vi har ikke råd til sånt. Må nok prioritere regninger. Nå har jeg laangt slitt mørkt hår. hehe
Alba44 Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Klippes og farges ca hver 8.uke. Føles så godt å bli pleiet og bli kvitt små grå. Hehe.. Har halvlangt oppklippet frisyre nå for tiden.
Let's hear it for the boys! Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Altfor sjeldent! Det er en av de tingene som jeg synes er veldig ork og fort glemmer. Sist jeg gjorde det var i Amsterdam i juli :/ Har langt hår til ca. mellom skulderbladene, mørkebrunt (egentlig blond, så farger det ofte hjemme, da). Nå minnet du meg på at det kanskje er på tide med en tur snart!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 Samme frisyre som deg høres det ut som.. Og har ikke vært der siden september, er utrolig treig på sånt Men nå skal jeg snart ta en tur, da det trengs en klipp og jeg skal på klassefest
Fire småtroll Skrevet 29. mars 2010 #7 Skrevet 29. mars 2010 Ca to ganger i året... Har langt krøllete hår og skulle nok gått oftere, men hverken tid eller lommebok strekker til så det blir nedprioritert.
Ladybug~N&E Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 aldri;) ikke i frisørsalong hvertfall. 2 av kusinene min er frisører så det er de som har klippet meg de siste årene. men blir ikke ofte uansett. kanskje 1-2ganger i året. har langt hår så ser heldigvis ikke helt gal ut om det går lang tid mellom hver klipp.
Rampongi Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 et år siden.. har halvlangt blondt hår, som jeg både klipper og farger selv..
Propellll ♥ Skrevet 29. mars 2010 #10 Skrevet 29. mars 2010 Hver 8-10 uke. Har halvlangt oppklipt med lugg. Den må av og til stusses oftere. Farger det selv. Gikk ofte til lærling tidligere, var jo halv pris! Men nå har de sluttet med det der hvor jeg går
*Rutletutt* Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 29. mars 2010 He, he - ja det er derfor jeg går såpass sjelden også - er et ork og jeg glemmer det liksom i hverdagen. Tar jo "hele" dagen å gå til frisøren føles det som...men det må vel til snart;-/
*Rutletutt* Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har en venninne som var lærling på en frisørsalong her hvor jeg bor tidligere, og da var jeg mye oftere til frisøren. Koselig å gå til noen man kjenner + betale halve prisen;-) Er noen år siden hun byttet jobb, så da ble det sjeldnere, gitt... Godt å se at det ikke bare er jeg som nedpriorotere slikt;-D
brooklyn Skrevet 29. mars 2010 #13 Skrevet 29. mars 2010 Veldig jevnlig 1-2 ganger i året....Herregud! Det tar tid og jeg har hundre unger, føles det som. Var sist i oktober, da tok jeg "sommerklippen" til neste år, gangen før det var i juni, da tok jeg "juleklippen". Men, jeg har langt hår, og ikke noe frisyre, sånn sett. Mannen min farger håret mitt hver 6 uke. Det er ihvertfall jevnlig nok:) Og han har blitt knallgod til det iløpet av de 8 årene vi har vært sammen. Tidsbruken har gått fra snaue 2 timer til en ca 30-40 minutter noe også frisøren bruker med den fargen. Flinkingen:)
Anna-10 Skrevet 29. mars 2010 #14 Skrevet 29. mars 2010 Før jeg fikk barn ca hver 8 uke, nå tar jeg loksom meg aldri råd til det, så nå har jeg ikke vært hos frisøren siden desember. Tenkte jeg skulle stripe meg og klippe meg litt før 17. mai;)
Mammapudding Skrevet 29. mars 2010 #15 Skrevet 29. mars 2010 2 ganger i året, før jul og før sommern..Husker på det når det begynner å bli vanskelig å gre det. Har langt tykt hår, så når det blir slitt er det nesten umulig å gre:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå