Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #1 Skrevet 29. mars 2010 vi vil ha et fiiint å ikke for uvanlig navn...håper på maaangen "tips"
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Jeg synes Una er pent...Ikke så mange som heter det lenger men mannen min liker det ikke så her blir det ikke det..(
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Ingvild Ingeborg Hedvig Hillevi Signe Edith Margrete Ellen Marie Hennie Astrid Randi Embla Mathea Sigrid Agnete June
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Eline Vilde Luna Evida Emine Hanna Anna Ella
Gjest Ellemelledisi-duharfisi Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 Alma Othilie Emmelin Aurora Nora Emmerense Saga Tilde Iben Mathilda Ella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå