Nikki 75 Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Går inn i 9. dag over termin nå, og nå begynner det å tære på både kropp og humør. Bekkenløsning i symfysen gjør at jeg nesten ikke klarer å gå, og jeg har skikkelig menssmerter i magen og nedover bena (helt ned til anklene). Har til tider vondt i ryggen også, men ikke noe i nærheten av slik jeg innbilller meg rier er. Lillemann i magen spreller og presser på, og hormonene gjør at jeg er et skikkelig troll mot alle i nærheten, særlig min mann, som jeg føler ikke har nok sympati og overskudd til meg. Stuptrøtt, men får ikke sove, på grunn av kynnere (?), aktiv baby og fordi jeg er så trist (uten særlig grunn). Tror (deler av) slimproppen kom i morges, men føler likevel det er lenge til det skjer noe mer... Sånn, da har jeg fått sutret litt, så får vi se om det hjelper! )
ano`num *17.03.10* Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Gå å legg deg med ei god bok Etter at du har dunket hodet i veggen og kastet tannbørsten i do (husk å pusse tennene først) Hva skal du i morgen? Lag deg en plan! Trenger ikke være så stor. Bare du ikke tenker "i morgen skal jeg føde" eller "i morgen har jeg ingenting å gjøre". Hva med en god middag, spise ute? Kjøp deg en goood såpe og ta en laaaang dusj, eller et bad. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre i morgen om de ikke setter meg i gang. Tror jeg går hjem å gråter. Eier ikke motivasjon til å finne på noe å finne på heller. Kanskje vi skulle gått på kino om kvelden siden vi alt har barnevakt.... *hmmm* Ungene kan jo sikkert bare sove der ei natt til, så kan vi kose oss sammen. Går det noe bra på kino? Mon tro om vi husker veien bortover, er leeeenge siden sist faktisk. Hvertfall sammen!
Nikki 75 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 29. mars 2010 Takk for svar! Trodde virkelig jeg skulle gå på veggene i natt, så vondt overalt, trøtt og kvalm. Var faktisk så heftig at jeg tenkte det ville gå over i regelmessige rier, men neida! Sovnet til slutt, og våknet et par timer senere uten å kjenne noe... Merkelig hvordan ting kan snu nesten over natten, fram til lørdag morgen var jeg relativt fornøyd med tingenes tilstand, men etter at vondtene kom er ting nesten uutholdelig. Lurer på om hormonnivået også endrer seg jeg, for jeg er sint og trist helt uten grunn... Skal til jordmor i ettermiddag, så får vi se hva hun sier. Lykke til på overtidsvurderingen, ano'num!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå