Gå til innhold

dager igjen mandag 29 ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 19 igjen....vet ikke om jeg er helt klar over hvor nerme jeg er målet ;)jaja fatter det nok når det er i gang ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg har gitt opp tellingen og innser at denne ungen aldri kommer ut. :o)

(9 dager over termin)

Skrevet

hehe forstår deg godt fødte 13 dager over sist gang....

var ganske rolig til en uke over termin...9-10 dager begynte jeg faktisk å lure jeg og ,,,kommer nok ut skall du se ;)

Skrevet

26 dager igjen til termin, men han kommer sikkert før. Storebror kom 3 uker før.

Skrevet

13 dager på overtid *blæh*

Skrevet

44 dager igjen! Så idag begynner jeg på min uke 35. Gleeeeder meg til ungen er ute!

Skrevet

Har 13 dager i gjenn, men min egen termin var i går. føler kvar dag at no skjer det, har så mykje kynnere og mensmurringer, men her sitter eg enno. trur litle jenta har flyttet inn.

Skrevet

15 dager :)

Skrevet

24 dager... Krysser fingra for at ho snur seg snart... Nekter å føde dobbelt:o)

Skrevet

3 dager over termin her. Begynner å tvile på at hun kommer jeg også... Fortvilende greier.

Skrevet

9 dager igjen her:)

Skrevet

32 dager igjen... Siden jeg har fått begge de andre to barna mine 5 uker før så er det mye mulig at det skjer noe snart. Men håper lillegutt holder seg inni magen ihvertfall ett par uker til. God Påske alle sammen :-)

Gjest Mangebarnsmamma *fødeklar*
Skrevet

3 dager igjen. Håper så veldig han skal komme snart; det har vært et tungt svangerskap. Heldigvis er formen nå bedre enn på lenge:) Gikk 15 dager over sist og da ble det slik at jeg nesten ikke trodde det var et barn der inne på slutten;D Lykke til, dere over termin;)

Skrevet

30dager igjen. og håper at jeg slipper 30netter til som denne. modningsrier........ blæh. jaja, det er vel godt for noe regner jeg med!

Skrevet

13 dager igjen til terminen. Spent....

Skrevet

10!! På fredag var det myye kynnere og hadde et håp om at nå..., men nei det ga seg og siden har det vært rolig. Går nok over nå også:-S

Skrevet

63 dager... håper de går fort ;)

Skrevet

Har 40 dager igjen til termin:)

Skrevet

Har bare litt over et døgn igjen med han i magen, skal virkelig nyte dagen. Har godt kunne tenkt meg å gått mange uker til som gravid, nyter det virkelig=) Kommer til å savne magen og sparkene som stadig vekk treffer på de mest utrolige plassene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...