Gå til innhold

Jeg.har.det.så.vanskelig.nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ikke forberedt på det. Hadde ikke tenkt over datoen. Skulle bare sjekke klokka på mobilen. Og så hugg datoen tak i meg. 29.mars. Datoen da han døde. Han som tok seg til rette med meg gjennom hele barndommen. Han som sørger for å komme tilbake og komme tilbake, og alltid ødelegge for meg. Han jeg aldri får fred fra.

Jeg har det IKKE bra nå!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan ikke skade deg mer! Du kan ta kontroll over livet ditt igjen!

Skrevet

Håper du kommer gjennom dette. Klem til deg i natten.

Skrevet

Stakkars deg... Skjønner at du har det vanskelig... Jeg er selv blitt misbrukt og skjønner at du har det vanskelig.

Du må tenke at dette monsteret ikke skal få plage deg og ødelegge livet ditt mer fra graven!

Skrevet

Jeg er så glad for at monsteret ikke lever i samme verden som barnet mitt.

men jeg skulle ønske at monsteret jeg har etset fast i hodet, alle minnene, også kunne dø.

hi

Skrevet

Du kan lære deg å leve med det og rydde det bort slik at det ikke forstyrrer deg og stjeler det gode fra deg.

Hold ut!

Skrevet

Jeg skulle ønske det fantes noen å prate med. Noen når man virkelig trengte det.

Skrevet

Men det gjør det! Få psykologtime, ring telefon for folk i krise eller lignende. Snakk, snakk og snakk deg gjennom det!

Du har min oppriktige og dype medfølelse. Og jeg danser sammen med deg på graven til han som gjorde deg vondt!

Skrevet

Du kan ringe 116123 det er til Mental helse sin hjelpetelefon, de har åpent hele døgnet.

Skrevet

Jeg går tilpsykolog. Men har er ikke tilgjengelig om natta, når jeg virkelig har det vondt, sånn som nå.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...