mamman til Fillip Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Er 30 fullgåtte uker nå... å ikke søkt enda, er jeg da altfor treg? er det da sjans for at jeg ikke får de til jeg går ut i permisjon? huff... skulle ordnet det her for lenge siden!
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Jeg sendte i uke 34 sist og fikk pengene når jeg skulle ha dem. Denne gangen sendte jeg papirene enda tidligere, men mannens jobb har ikke gjort jobben sin med inntektspapirene, så jeg får neppe svar før fødsel.
ano`num *17.03.10* Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Jeg glemte det denne gangen. Kom på det 3uker før perm.start. NAV var kjempekjappe. Han i resepsjonen la inn noen opplysninger på pc`en med en gang for kjapp behandling, så sendte han selve papirene på faks. Tok et par dager før jeg fikk brev om at de manglet papirer fra arb.giver. Ikke lenge etterpå fikk jeg faktisk vedtaket. Trodde jeg endte med å gå første mnd uten lønn, men neida Aldri opplevd NAV så kjapp før!
mamman til Fillip Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2010 phu! takk for svar! da må jeg få ordnet det der...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Ikke alltid de er like raske... Ville søkt så fort som mulig. Søs søkte da hun var 32 uker og har ikke fått pengene enda, selvom dattera hennes har kommet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå