Adele Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Flere ender (som i dyret and) på spansk?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 tror ikke det er det.... mer brukt om et menneske virket det som..
sjøsamen Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 patos er vel det patologi stammer fra, dvs læren som sykdommer. Men det brukes vel om lidenskap også?? Ikke de at jeg er et levende leksikon akkurat, bare et forslag
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 Lidenskap, innlevelse - tenker på italienske filmer, fulle av patos!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #7 Skrevet 28. mars 2010 Det betyr lidelse, lidenskap eller følelser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå