Gå til innhold

Kjæresten min maser om analsex!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke prøvd før, og det virker litt skummelt da! Burde jeg prøve det? Jeg vil jo ikke såre han! Han truer med å gjøre det slutt om jeg ikke vil! Vi har 2 barn sammen. Burde jeg bare gjøre det da? Er det kjempevondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vondt og veldig lite deilig spør du meg. men hver sin smak:)

Skrevet

Om du vil prøve eller ikke, må du jo selv ta en avgjøresle om!!!! Det er din kropp og dine lyster som teller:)

At han truer med å flytte dersom du ikke vil tilfredstille han på en spesiell måte, sier vel egentlig det meste om han. Vil du ha en slik mann?? En man som bruker trusler for å oppnå sex?

Skrevet

just do it! Jeg elsker det :)

Skrevet

Bare hvis du får putte en dildo i hans ræv ;-)

Skrevet

Kun ditt valg. Om du ikke vil, så gjør du det ikke.

At han truer med å gå fra deg hvis han ikke får viljen sin sier vel egentlig bare at forholdet ikke er verdt det uansett.

Skrevet

Ikke hvis du klarer å slappe litt av.

Og han er flink til å prøve.

Min eks gjorde det mot min vilje, rett på uten noen form for glidemiddel eller noe- og det var selvsagt vondt, men det gikk jo.

Men den tingen å komme med trussler om å gå fra deg om du ikke følger hans ønsker inne sex vil jeg si er en langt verre ting.

Tror det hadde gjort meg mer vondt.....

Hva tenker du om det?

Skrevet

Må si at jeg nok sikkert kommer til å gjøre det selv om jeg ikke vil. Nesten alt jeg gjør er fordi han kommer med trusler og div. for å få meg til å gjøre det. Er redd at han sikkert vil være utro om jeg ikke gjør det han sier og da blir det jo min feil at han er utro. Det er iallefall det han sier.

Skrevet

Og sånn vil du ha det resten av livet...?????

Hjelpes......

Skrevet

Jeg synes at du kan forlange det samme i retur. Han kan ikke såre deg ved å si nei!

Be om å få kjøre en middels stor dildo opp i rumpa på ham gjentatte ganger. Liker han det, får han prøve seg på deg etterpå.

Det bør du gjøre. For barnas skyld.

Eller ikke.

Skrevet

Jeg synes ikke dette høres ut som ett trygt og stabilt forhold som det er verdt å leve i.

Tvinge seg selv til analsex???? Da kommer det nok ikke til å bli særlig digg...

Synes det er helt respektløst å true noen til å ha sex på en spesiell måte eller gjøre noe man ikke vil.....

Hva skal du med denne mannen ???

Run baby Run ...

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Dere har nå fått meg til å innse hva som er riktig for meg! Jeg sendte mld til typen nå og sa at jeg ville prøve det! Jeg kan jo skrive senere og si hvordan det var for meg om dere vil?

Skrevet

Sendt melding ja, hehe. Tøysejente, jeg gikk 5 på!

Skrevet

Burde jeg kansje ventet til han kom hjem med å sagt det til han personlig? Tror dere han blir sinna nå når jeg sendte det på mld?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...