bollesmulene Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Er nå i uke 35.. unskyld detaljene, men de siste dagen har det kommet masse masse slim når jeg er på do ! og i dag har det murret i ryggen og mens smerter,akuratt som før mensen kommer! måtte brått på do i stad og det var så vondt i magen når jeg satt der, akuratt som alt som ble presset nedover ! noen som vet hva dette kan være? er også til jevnlige kontroller pga sjanse for tidelig fødsel!
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 høres ut som om slimproppen din har gått :-) og at det er modning på gang... Ville tatt kontakt med fødeavd/legen hvis du er i tvil og under oppfølging pga for tidlig fødsel. Lykke til:-)
bolla piggsvin Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 for et par uker siden hadde jeg masse slim.ikke noe blod i eller noe slik.barehvit/blank. nå sliter jeg så med mensensmerter at jeg knappt klarer å gå enkelte ganger.når jeg er på do presser det så enormt at jeg er mesten sikker på at noe er på veg ut:) hehe fikk 3 uker før tiden sist og er nå snar ti uke 36
Hurra <3 Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Ja, det der var nesten som å lese om meg selv.. Jeg er i uke 35. Kom litt hvitt/ beige slim/ utflod (?) da jeg sto opp i går morges og litt utover dagen også.. Men trodde slimproppen var mer tydelig enn dette? Hadde vonde kynnere hele dagen, også hatt det i dag. Eneste som hjelper er å legge seg nedpå..Kynnerene mine er som sterke menssmerter i magen og korsryggen..
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 kommer ann på.. slimproppen kan gå litt og litt og trenger ikke komme "hel". .. De kynnerene som er sånn sterke menssmerter er nok kontraksjoner. Vært på sykehuset for trodde det var rier, men fikk beskjed der om at de var falske. Men det var vondt for det! JM sa også at de falske riene kan være like vonde som de ekte, men at de ikke fører til annet enn ubehag og smerte. Blir som veldig kraftige kynnere. Høres veldig ut som det er det du har hatt, Lykkelig gravid 81:-) ikke vet jeg, er på ingen måte noen ekspert. Er dere i tvil, ville jeg ringt å spurt! Det er bedre med en gang for mye enn en gang for lite:-) Lykke til:-)
bollesmulene Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 29. mars 2010 Ok, tusen takk for svar føles tryggere når noen med samme erfaring kan svare! Føles mye bedre i dag, utenom alt slimet ! Får se det an, ja vet ikke hva jeg skal si på føden om jeg ringer ! er jo ikke noe regelmessig, blødninger eller lignende..
Hurra <3 Skrevet 29. mars 2010 #8 Skrevet 29. mars 2010 Takk for svar ja. Men hva er forskjellen på kontraksjoner, falske rier og kraftige kynnere egentlig? Noen som vet?
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 29. mars 2010 #9 Skrevet 29. mars 2010 Høres ut som meg det der, bare minus slimet, jeg fikk litt sånn brunaktig her om dagen, men det var liksom ikke noe, men kynnerene er kjempe sterke, og murrer i hofter, rygg og spes halebeinet. Min UL term er 33 og min mens term er 35, så i og med dere som har svart har noe av det samme så høres det jo nesten mere ut som jeg er i uke 35 gett....
bollesmulene Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 29. mars 2010 jeg skulle å gjerne likt å visst hva forskjellen er ! kynnere skal ikke være vondt, men mine kynnere er vonde og de har kommet nå i ettermiddagen enda vondere.. slapp, svimmel, men samtidig så raaastløs! *rar følelse * noen som også vet hva denne strålingen ned i underlivet er for noe? stikker og verker på en måte! så glad barn i magen finnes! så mye svar man kan få hvis menstermin stemmer er jeg nesten 38 og er det ul termien er jeg 35, er så forvirret .. hmmf..
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 29. mars 2010 #11 Skrevet 29. mars 2010 bollesmulene: jeg også!!! Jeg skrev et innlegg her inne rett før jeg så denne, og jeg nevner også det med den stikkinga i underlivet. Merkelige greier, men du er jo 2 uker lengre enn meg også. Merkelig at vi har de samme tinga....
Hurra <3 Skrevet 29. mars 2010 #12 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har også stikking i underlivet! Som om noen stikker en kniv opp i skjeden av og til, sorry, men beste måten å beskrive det på.. Hva er dette? Innbiller meg at det er barnet sitt hode som presser ned mot livmoråpningen..? Skal snart til lege, får høre om hun vet..Aldri hørt eller lest om dette nemlig..
bolla piggsvin Skrevet 29. mars 2010 #13 Skrevet 29. mars 2010 så bra og se at vi er flere da..nå netopp kom det enda mer slim:S eg uggen i kroppen.vært sliten hele dagen.kvalm osv....
Hurra <3 Skrevet 4. april 2010 #14 Skrevet 4. april 2010 Min lege mente disse "stikkingene" kunne være babyen som presser hodet ned i bekkenet og livmorhalsen som gjør seg klar.. Høres logisk ut, og stikkingene kommer ofte samtidig som babyen sparker fra i ribbebeina. Og jeg vet at h*n ligger festet med hodet ned..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå