Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Mest sannsynlig er det deres egen feil, og dere burde kansje tenke mere over hva dere gjør..eller ikke gjør
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 gratulerer med tidenes mest latterlige innlegg!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Takk Har du fått tenkt deg om nå kansje?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Det er nok 50/50 tror jeg. Hvem sin "feil" det er. Oftest er det nok kanskje begges feil.
Tommage♀♂ Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Du som i ettertid syter over frekke svar på dib; Mest sannsynlig er det din egen feil, og du burde kansje tenke mere over hva du gjør..eller ikke gjør
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #7 Skrevet 28. mars 2010 Frekke svar? Tenker da at det er greit, og morsomt å lese om andre har andre meninger enn meg! Jeg mener uansett at i de fleste tilfeller handler det om at dama har forandret seg! Plutselig ingen sexlyst, en dusj i uken og sminken kommer på kun til julebordet! Man får plutselig ikke det man en gang gikk for lengre! Er vel det samme med menn, men da får dere vel dra ut å være utro dere også!
Tommage♀♂ Skrevet 28. mars 2010 #8 Skrevet 28. mars 2010 Nå fremstår du bare enda mer som blond og dum.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #9 Skrevet 28. mars 2010 Kansje det ikke hadde skadet å gi en blow job om dagen da men det skader iallefall ingen å dusje en gang om dagen Men kansje du slipper unna den dusjen om du gir den blow jobben. Da blir det vel en vinn vinn situasjon! Eller er sexlysten borte kansje?
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #10 Skrevet 28. mars 2010 He he.. Må si det var et ekstremt godt poeng du kom med der Tommage! Hadde du ingenting bedre på lager? Eller var beskjeden såpass brutal for deg, at du velger å skyte budbringeren
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 28. mars 2010 #11 Skrevet 28. mars 2010 Det er vel hipp som happ hvem sin "feil" det er tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #12 Skrevet 28. mars 2010 Ja det kommer kun ann på hvem av dere som lar seg selv forfalle det
mamma16 Skrevet 28. mars 2010 #13 Skrevet 28. mars 2010 Jaha? ;p Nå har jeg heldigvis ingen utro kjæreste, men om han hadde vært utro - så hadde det iallefall ikke kunne vært MIN feil. Hvordan får du til det? Fordi vi jenter liksom ikke "tilfredsstiller" behovene deres? Da bør de iallefall ha såpass med baller at de avslutter forholdet før de finner seg noen andre å pule på da.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #14 Skrevet 28. mars 2010 Tydelig at du ikke gjør noe feil da siden du klarer å holde på typen din Eller er du singel kanskje? Kansje du Mamma16 vil vente til forholdene dine varer lengre enn to uker før du uttaler deg Noen ganger, men bare noen, er livserfaring en fin ting (å jada jeg vet du er 19)
mamma16 Skrevet 28. mars 2010 #15 Skrevet 28. mars 2010 Anonym 23:35: Haha, hvor kom det ifra? Mitt forhold vet du vel fint lite om. Jeg er kanskje ikke like gammel som deg, men man trenger da ikke være 40 år for å skjønne at det blir for dumt å legge skylden på kvinnen dersom mannen er utro (eller omvendt)? Livserfaring eller ikke, jeg vet iallefall at jeg aldri kunne funnet meg en ny fyr å pule på før jeg hadde avsluttet det andre. Enkelt og greit. Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig?
Tommage♀♂ Skrevet 28. mars 2010 #16 Skrevet 28. mars 2010 Beskjeden om at DU mener at det er damenes feil at menne er utro var ikke særlig brutal for meg nei. Har aldri opplevd utroskap på kroppen. Prøvde heller ikke komme med poeng, jeg sier bare at du fremstår som blond og dum=)
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #17 Skrevet 28. mars 2010 Trenger ikke vite mye om ditt forhold da! Du kommenterer jo på alt her inne så en viss innsikt har man jo fått Hvem har skylden da? Eller er det bedre om jeg skriver " det er din feil om typen din GJØR DET SLUTT for å knulle andre!" saken er vel den samme uansett! Neida, kansje man skulle byttet en time på dib,bim osv. med en dusj
Tommage♀♂ Skrevet 28. mars 2010 #18 Skrevet 28. mars 2010 Har du en statistikk på at damer som blir forlatt ikke dusjer ofte nok? Interessant.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #19 Skrevet 28. mars 2010 Nei om du ikke har opplevd det på kroppen kan vel ikke du uttale deg om det! Eller er du en av de forfallte som ennå klarer å holde på mannen sin? Godt jobba! Du er en av få
mamma16 Skrevet 28. mars 2010 #20 Skrevet 28. mars 2010 Kommenterer på alt her inne? Jeg er her for første gang på flere måneder idag, så merkelig at du har lagt merke til det - men takk Men ja, jeg har kjæreste - og vi har det flott. Jeg er nok ikke perfekt nei, og jeg gjør nok masse feil - men det gir han da ikke rett til å løpe til naboen (eller noen andre som sprer beina) likevell. Hadde han gjort det, så hadde det vært over og ut - og hadde han i tillegg lagt skylden over på MEG (av en eller annen grunn) så ville jeg bare ledd godt av han.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #21 Skrevet 28. mars 2010 Ja regner da med at du vil komme til å få deg en god latter om ikke så altfor lenge
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #22 Skrevet 28. mars 2010 Så hva mener du er grunnen til at så mange er utro da? For at de mener partneren er så utrolig fantastisk? For at de respekterer dem fullt ut? Eller for at de har forbanna god sex mer enn en gang i mnd?
mamma16 Skrevet 28. mars 2010 #23 Skrevet 28. mars 2010 Anonym 23:52: Det tviler jeg faktisk på Jeg har stor tillitt til han, og tviler veldig sterkt på at han kommer til å bryte den. Følelsene sine kan han selvfølgelig ikke styre, men om han virkelig blir så betatt av noen andre - så er han iallefall mann til å avslutte med meg først!
Bidleba*4unger Skrevet 28. mars 2010 #24 Skrevet 28. mars 2010 Så trist for deg at du er i et forhold hvor du anser det for farlig for forholdet om du ikke dusjer og sminker deg hver dag... Om det skulle være skummelt for noen i mitt forhold, var det vel omvendt. Mannen her i huset passer på å holde seg i form og napper uønsket hårvekst for å holde på meg. Lykke til med å tviholde på mannen, hi!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #25 Skrevet 28. mars 2010 Kjære deg, Bidleba*4unger! Han har vel forstått at du vil være der uansett, men at han må holde seg fresh for å få andre! Men er jo godt at du har et så naivt syn på ting da! Jeg er forresten singel! Dumpa typen da han sluttet å dusje Nå har jeg derimot en fantastisk elsker, som holder seg i form og napper uønsket kroppshår! Ha en videre fin kveld HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå