Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle investere i en onepiece, og komme på besøk til deg og ta en bytur:-D

Er du med eller?? :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, jeg tror deg ikke, for jeg vet du har bedre smak (og vett!) enn å gå ut på byen i noe slikt:-p

;o) ;o)

Men jeg er med, jeg, er jo du som driter deg ut;-) hehehe:-D

Skrevet

Hahaha:-D Det er sant! Selv om du er lekker fra før av, tenk så ekstremt fin du vil se ut ved siden av meg da:-D

Men joa, du har forsåvidt rett. Vurderer å skaffe meg en smurfedrakt til hjemmebruk, men da må de synke drastisk i pris først:-P Men ikke faen om noen får se meg i den, hehehe;-)

Men vi har jo både reisedate og utpåbyendate, så det er på tide jeg kommer meg over fjellet!

Skrevet

Som jeg sier, hadde f.. ikke hentet posten i en slik en gang;o)

Ja, vi har mange dater på gang, så absolutt på tide at du kommer deg over fjellet. Det er da mye hyggeligere i Oslo nå på våren..hehe...:-)

Også er det absolutt på tide at du kommer deg på Faaaaacebook!! ;o)

Skrevet

count me in:)

Skrevet

Facebook? Hva er det´a?? Hakke hørt om engang:-p

Jeg hadde nok hentet posten i den, men bor i blokk med omtrent bare gamlinger, så er ikke fare for å møte på så mange;-)

De fleste steder er hyggelig på våren:-P

LOTP: Seff får du være med:-D

Skrevet

Følger du ikke med i tiden eller? :-p

Iiiiiiiiiiingen steder er hyggeligere enn Oslo om våren!!!! Unntatt Paris kanskje;o)

Og ja, seff er LOTP med!!!!

Hey LOTP: Har glemt å si at jeg er kjeeeempefornøyd med dressen. Hentet den rett før vi dro på ferie, så glemte helt å takke for rask service osv. Kjempetoppers:-) Lua er fortsatt stor, men bruker den likevel, ser ganske så kul ut..hehe:-)

Skrevet

Da har du ikke vært i Bergen på våren:-D Eller Amsterdam.....der skal jeg i mai<3

Men du har jo privatjet så vi kan jo bare avtale en tid du kommer og henter meg, så lover jeg å droppe onepiecen:-p

Skrevet

Bare regner i Bergen jo! ;o) Amsterdam er flott, men bare vært der på sommeren. Skal dere på schæschtetur? :-)

Jupp, kan plukke deg opp anytime, babe. Men når vi først er i lufta, kan vi like gjerne dra til et mer spennende sted enn Oslo da, eller hur?

Skrevet

Her blir det schæschtetur ja:-D Vi var i Amsterdam i mars i fjor og det var litt surt, men veldig koselig. Satser på at været er mildere i mai:-)

Jeg er lett med å reise til et litt mer spennende sted, f.eks. New York! Bare rett borti høgget liksom:-p

Skrevet

Æssa, er da bare noen timers flytur lenger;o) Så kan vi henge i The Village i stedet for:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...