Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Sliter med eksem i hodebunnen, og dette plager meg veldig..Har prøvd mange forskjellige shampoer fra legen, apoteket osv.. Det ser ut som at jeg flasser, og bare jeg leer på hodet så drysser det!! Kan ikke gå med mørke klær, sitter jeg i en mørk sofa så ligger det hvite " snøfnugg " overalt...FAENS DRIT !! Ødelegger mye av selvtillitten den driten der, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre... HJELP....!!!
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Funker ikke Head & Shoulders? Da ville jeg fått henvisning videre til hudlege fra fastlege.
Gjest Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Har du flass eller eksem? Er det eksem kan du prøve dexem fra apoteket. Er det flass som er problemet så jeg på et tv program. ( the doctors ) at en hudspesialist sa de fleste bruker flass shampo feil. Han sa den fint kunne sitte i håret i tre kvarter. Jeg kjenner en som flasser mye som sier hårfarging hjelper mot flass for en periode i hvertfall, sikkert og sterke kjemikalier.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Takk for svar Jeg har psoriasis i hodebunnen, heldigvis ikke sånn at det synes, men jeg klør så da flasser det av og blir " strødd " rundt i hele hodet..Har hjelpt litt når jeg har farget håret, men ikke denne gangen Har prøvd dexem og mange andre kremer og shampoer uten virk Veldig frustrerende! Dette kom for ca 5 år siden, før det har jeg ikke hatt noenting
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2010 #5 Skrevet 29. mars 2010 Ser du har psoriasis.. Moren min har også det. Å fikk time til hudlege, og fikk en kjempe bra olje, som løser opp dette. Husker ikke hva den heter. Men, bestill deg en time hos hudlege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå