Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Har den siste tiden kjent på at mini ligger langt nedi bekkenet, så jeg lurer rett å slett på om han har glidd ned i bekkenet nå. Og det som er så rart er at når jeg skal tisse, og har ventet lenge så egentlig skulle det kommet veldig mye, så kommer det bare litt og så er det stopp. Opplevde dere dette når babyen festet seg/gikk ned i bekkenet? Jeg er bare 29 uker forresten, men tredjegangs.
Gjest Skrevet 29. mars 2010 #2 Skrevet 29. mars 2010 Jada,det samme skjer meg:) Min er festet i bekkenet hun og.Jeg føler at jeg må SÅ på do og når jeg kommer dit tisser jeg bare litt..men idet jeg reiser meg forandrer vesla i magen stilling(de kan det selv om hodet er i bekkenet)og plutselig må jeg mer! Hehe(",)
Shamandalie Skrevet 29. mars 2010 #3 Skrevet 29. mars 2010 Ja, akkurat slik har jeg det å =) Er riktignok 38 uker da, men jeg kjenner godt at barnet presser nedover mot urinveiene og blokkerer de ja Underlige greier, kan ikke huske at storesøster gjorde slik!
Nikki 75 Skrevet 29. mars 2010 #4 Skrevet 29. mars 2010 Jeg har det også sånn, men bare de siste par ukene (er 9 dager over termindato i dag)... Kjennes ut som om jeg må veldig på do, og så kommer det bare en skvett. Helt tydelig at blæren blir blokkert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå