Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Hva slags papirer sendte dere med søknaden om fødselsstipend? Og hvor lang tid tok det før dere fikk svar? Hvor lang tid tok det før pengene var på konto? Kom pengene rett inn på konto? eller må man sende inn noe slik som til vanlig stipend og lån.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Fikk beskjed om at det skulle ta 1 mnd. Skal selv søke når baby kommer. Men har også lest her inne at det tar 8 uker... Hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå