Gå til innhold

Fine dukkevogner på nett? Helst "dypvogn"....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den fineste jeg har sett er en Brio dyp- vogn, men den er jo ikke videre spennende. Noen som klarer å dinne noen fine på nett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som kan hjelpe?

Skrevet

Barnas Hus har jo silver Cross vonger, men de er spinndyre. Og på finn.no kan du finne retro vogner ra 70 tallet f eks. Fant en helt maken til den jeg har der :-) Artig.

Ellers er det jo mest kombidukkevogner ute og går, utenom de som er like som Brio Happy.

Skrevet

vi har briodypvogn i råååååsa.

Skrevet

Silvercross blir nok alt for dyrt. Men jeg skal sjekke finn.no. Andre som har forslag?

Skrevet

Den var veldig fin. Mye mer sånn jeg har tenkt meg. Vet du prisen? Og finnes den i andre farger?

Skrevet

På Riktige Leker hadde dem ihvertfall sort og rød. Dem er kjempe lekre, litt mer stil over dem enn mange andre dukkevogner...Husker ikke prisen helt, men det enten 599, 699,- eller 799,-. Ihvertfall over 500-lappen, men under 1000-lappen :-)

Skrevet

Prøvd å søkt etter dem på nettet, men finner dem ikke. Det burde jo være en nettbutikk som har dem!

At dukkevognhandel skal være så vanskelig! Så mange stygge og simple vogner der ute... sukk!

Skrevet

Du kan jo prøve å sende dem en mail og høre om dem kan legge den ut på nettbutikken? Jeg kjøpte min der i desember, så jeg vil jo tro dem fortsatt har dem inne...

Skrevet

Så bra! Tusen takk! Kanskje det blir den da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...