Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Er mamma til en gutt på snart 1 år, har ingen kontakt med barnefaren. Jeg elsker gutten min over alt, men trenger avlastning av og til. Har vært i kontakt med helsesøster, som har vært i kontakt med barnevernet. Ingen hjelp å få så lenge jeg ikke har noe med barnevernet og gjøre. Begynner virkelig å kjenne behov for og sosialisere meg litt. Er alene med gutten min hele tiden. Trodde barnevernet skulle være der for å hjelpe i slike situasjoner?! Noen så har erfaring med hvordan eller hvor man kan få litt hjelp??
reesa Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Barnevernet jobber for å beskytte barn som er utsatt for overgrep vanskjøtsel etc... de er jo ikke barnevakter...! Det finnes noe muligheter men tror det avhenger av hvor du bor?...jeg fikk en del info via min helsesøster(oslo). Blant annet et senter der alenemødre kunne få barnevakt mot at de selv satt barnevakt for andre. Du fikk da dobbelt så mye barnevakt i forhold til hva du satt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå