Gothic Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Trenger en vogn lillemann kan sove i ute i bhg, tenker å kjøpe noe brukt på finn.
Tommage♀♂ Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Simo, de er lange i ryggen. Du kan få kjøpe min! Hehe;)
BlåBlå Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Simo kombivogn Teutonia Timmy Simo trille (husker ikke modellen) Den med kalesje og nedfellbar rygg
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 Jeg kjøpte en Simo kombi vogn, gammel (fra 2000 ?) som jeg kjøpte kun til sovevogn i bhg =) Har tatt den med hjem nå og skal spare den til sistemann (om noen år) Men som hovedvogn til daglig er den ikke noe tess (litt skranglete og sliten, men den funker mer enn nok som sovevogn)
Joikaboll@ Skrevet 28. mars 2010 #7 Skrevet 28. mars 2010 En god gammel simo sportstrille, ikker nyere enn 2003 for da blir vogna smalere og kortere i ryggen.
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. mars 2010 #8 Skrevet 28. mars 2010 jeg anbefaler også en simo sportstrille. De får du tak i brukt til en grei pris. De er romslige, stødige og lange i ryggen. Så har du vogn helt til han slutter å sove på dagen. Den har dessuten stort kalesje og er lav nok til at ungen etterhvert kan klatre opp og ned selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå