Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Har dere mann eller kvinne som gynekolog? Synes kanskje det er et rart spm, men jeg har hatt kvinne før, nå er jeg henvist til mann.
Gjest ->>- Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Kvinne, men det har aldri vært noe problem når jeg har gått til menn heller. Fint lite forskjell, utover at de på sykehus og slikt later til å være påpasselige med kvinnelig anstand når gynekologen er mannlig.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #3 Skrevet 28. mars 2010 Jeg har både mannlig fastlege og mannlig gynekolog. Jeg synes ikke det er noe problem. De er jo opptatt av det faglige, tror ikke gynekologene tenner på cyster, spontanaborter og livmorkreftprøver, selv om de får se et underliv på grunn av det...
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 Ha ha ha, nei det gjør de nok ikke. Tror nesten en mannlig må være "hakket flinkere" for å klare seg i et kvinnedominert yrke. Bare litt bekymret for min reaksjon og komfort. Har før bare hatt kvinnelig lege og gynekolog. Tro meg, var ikke redd for at han skulle tenne på meg. Ha ha ha.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 28. mars 2010 #5 Skrevet 28. mars 2010 Har vært hos både mannlige og kvinnelige gynekologer. Like ubehagelig samme hvem som holder på=P
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #6 Skrevet 28. mars 2010 Er vel det jeg kommer til å se for meg etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #7 Skrevet 28. mars 2010 Går til fastlegen, han er mann. Hatt kvinne før. Definitivt best med mann.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2010 #8 Skrevet 28. mars 2010 Jeg har vært hos mange mange mange mange gyn og en av dem var en kvinne. Jeg skal ALDRI i mitt liv ha en kvinneliggyn, det verste jeg har vært utefor altså. Det er noe mennene kan brukes til, gode og flinke gyn.
Gunner Skrevet 28. mars 2010 #10 Skrevet 28. mars 2010 Har en mann. Har vært hos både menn og damer (har hatt en del "trøbbel" med underlivet, og har derfor vært på en del undersøkelser), og jeg syns mennene har vært "best". Damene bare stapper inn greiene og klemmer, moser og er hardhendte, mens mennene har vært flinke og forsiktige. Så jeg foretrekker en mann isåfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå