Gå til innhold

Sliten men samtidig uuuuuuutrolig rastløs!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli tullete snart. Jeg prøver å sitte ned å se på tv og slappe av, men får det ikke til. Tripper bare rundt i huset å gjør småting hele tiden. Stresser både ungene og mannen..he he:) Jeg kjenner at jeg er sliten, men jeg er så utrolig rastløs. Er så lei av at dagene stort sett går i det samme. Har lyst til å gå tur, danse, dra på kafe, men det blir drålig tid og liten energi når man har 2 barn fra før av og en mann som ikke er spesielt flink med husarbeid. Sku øsnke at jeg bare kunne sitte ned, slappe av og være fornøyd med det. Noen andre som føler det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja kjenner på følelsen selv. Har vært sykemeldt en tid nå og kjeder meg forferdelig mye. Tenker stadig på alt jeg har lyst til å gjøre, hoppe, løpe, dra på byen. shoppe osv. Alle sier "nyt den siste tiden, slapp av, se på TV osv." Finner ikke gleden i å se på TV lenger. Vil ut og nyte livet (selv om jeg får ondt i bekkenet etter 10 minutter..) Så da blir det til at jeg sysler rundt, bygger rede og sover mye. Det kommer vel bedre tider snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...