Gå til innhold

Oi, har allerede fått opp gardinene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet jo inn i september så det tok jo ikke lang tid...

Det er bare et midlertidlig hjem da, skal flytte igjen snart plus masse andre problemmer i denne perioden, så jeg har ikke orket å dra frem pappeskene før nå...

Nå er de oppe, må jo snart ta dem ned for å flytte... Så rask jeg er!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får jeg ikke ros eller et klapp på skuldrene en gang???

*furte*

Gjest sug lut
Skrevet

Klapp klapp. Jeg har ikke gardiner. Det sparer en for slikt. Uansett når jeg måtte finne på å henge opp noe er det da utelukkend positivt.

Skrevet

Imponerende :) Heia du!

Skrevet

Jeg har bodd her i 2,5 år, og har enda ikke hengt opp gardiner på soverommet. Har rullegardiner, men kom altså ikke lenger.

Nå flytter jeg til uken, og har allerede kjøpt inn gardiner til mitt nye soverom. Kanskje er de oppe innen en 3-4 år;)

Skrevet

Vi flytta inn her for to uker siden, og nå ligger gardinene jaggu i tørketrommelen klare til stryking og oppheng!

Men det er altså de gardinene jeg hengte opp i den forrige leiligheten. 14 mnd der, og vi hadde fortsatt to vinduer på stua, ett på kjøkkenet og tre på soverommet som var uten gardiner :P

Skrevet

Dæven, reneste speede gonzales ved siden av meg her nå!

MEN de er oppe, huset ser bebodd ut og jeg synes de er stygge som juling!!! Kanskje jeg bare skal la de være igjen da jeg flytter så slipper nestemann å tenke på det??

Godt å se at jeg er den eneste som nedprioriterer dilldall foran vinduene...

Takk for all rosen!! Jeg er sååååå stiolt av meg selv!!!

Hi

Skrevet

Hehe, her kommer gardinene opp omtrent før vi flytta inn:) Men når vi skal pusse opp stua, skal vi fjerne gardinstengene og bare ha liftgardiner:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...