Gå til innhold

Jenter, onani og skam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at alle jenter onanerer, men ingen innrømmer det?

Jeg er selv av den typen som skammer seg fryktelig over dette.

Får dårlig samvittighet etterpå, og har aldri fortalt det til noen. Mannen har spurt om jeg gjør/gjorde dette, og jeg benekter totalt. Sier jeg aldri har gjort det...

Hvorfor er vi sånn, tro? Eller er det bare meg, kanskje? hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er absolutt ikke mitt inntrykk at ingen innrømmer det.

Skrevet

Jeg har overhode ingen problem med å inrømme at jeg gjør det. Og ofte også

Skrevet

Det er heller ikke mitt inntrykk.

Skrevet

jeg synes det er flaut og får også dårlig samvittighet etterpå. Innrømmer det ikke for mannen min... Lurer på hvorfor egentlig?

Skrevet

Jeg gjør det daglig... Er da ingenting å skamme seg over at man kjenner sin egen kropp, og vet hvordan man kan ha det deilig?

Jeg synes det er lettere å forklare mannen hvordan jeg liker det, om jeg vet litt hvordan ting "fungerer" der nede...

Skrevet

Ok, så det er ikke normalt å være flau over det altså?

Ingen av mine venninner har noensinne nevnt dette skjønner dere, så jeg har alltid tenkt at det er noe man "holder kjeft om"...

HI

Skrevet

Det er ikke mitt inntrykk heller:) Nå er det jo ikke slik at jeg snakker med venninnene mine om at vi onanerer, men for meg er det helt naturlig å gjøre det. Gjør det ganske ofte selv, og skammer meg absolutt ikke etterpå, jeg synes bare det er herlig:)

Til deg som skammer deg: Kanskje du fikk høre som liten at onani er stygt, at det er derfor du kvier deg for å gjøre det og innrømme det for mannen din?

Det er absolutt ingenting galt med å onanere, det gjør deg jo bare enda mer kjent med din egen kropp, det er godt, og det er HEEELT normalt:)

Ikke skam deg, bare nyt deg selv:)

Skrevet

Det er ikke uvanlig å gjøre det..

Men det er vel ikke akkurat vær dag man sitter å legger ut om det til venninder sånn over tekoppen? :-D

nn

Skrevet

Hehe, neida, men venninnene mine har alltid vært sånn "æsj" og "fysj" når temaet på en eller annen måte har kommet opp.

På fyllefester når vi var yngre var det jo alltid gutter som lurte på om vi gjorde sånt, og det var ingen av mine venninner som innrømte det ihvertfall. (dette var når vi var i begynnelsen av 20-årene)

HI

Skrevet

Ikke noe jeg snakker om med venninner, men mannen min vet jo om det.

Skrevet

Jeg gjør det, og er ikke redd for å innrømme det- det er jo helt normalt, sunt og godt!:)

Men det er jo ikke akkurat noe jeg sitter og diskuterer med gud og hvermann over en kopp kaffe- men jeg kan godt snakke om det med mannen og bestevenninna mi feks.

Men nå vokste jeg opp i et hjem der seksualitet ble sett på som noe helt normalt og ikke noe å lage oppstuss over. Heldigvis.

Skrevet

nn her

Jeg innrømmer det ikke til folk jeg heller.Men jeg har ikke problemer med å si det til mannen min.Det er bare en vanlig greie..Som å pusse tennene feks..Ovenfor MANNEN MIN ja ;-P

Skrevet

Er ikke sånn det funker i min vennekrets iallefall. Sjøl er jeg veldig åpen og ærlig om alt, og kan ikke huske at jeg har skamma meg spesielt ang det.

Skrevet

Tror nok alle jenter onanerer, men at enkelte synes det er vanskelig å innrømme det.

Ser at få her snakker med venninner om det, men det gjør jeg. Mulig mine venninner og jeg er de unormale:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...