Musemor med tre søte små Skrevet 28. mars 2010 #1 Skrevet 28. mars 2010 Han har akkurat blitt 3 år og har litt over 38 i feber. Saken er at her vi bor er rommene lagt opp slik at han har soverom i en annen etasje enn oss. Vi har dørene til rommet hans og soverommet vårt oppe slik at vi kan høre han uten problemer siden begge dørene er ved trappen. Sitter og lurer på om jeg skal la han sove på rommet sitt i natt, eller om jeg skal slå opp reisesengen på soverommet vårt. Hva hadde dere gjort??
❤lille stjerne❤ Skrevet 28. mars 2010 #2 Skrevet 28. mars 2010 Hvis feberen fremdeles ikke er høyere enn rundt 38 grader når det nærmer seg leggetid og han er i grei allmenntilstand ville jeg nok latt han ligge i sin egen seng med dørene åpne så dere kan høre om han våkner.
Musemor med tre søte små Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 28. mars 2010 Vi har lagt han i egen seng, men tror jeg slår opp reisesengen på soverommet vårt slik at dersom han får høyere feber er den allerede klar.
It's all about me Skrevet 28. mars 2010 #4 Skrevet 28. mars 2010 38 er omtrent ikke feber, hadde ikke styrt noe mer og latt han sove som vanlige hvis den ikke blir verre enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå